תרבות ופנאי

ב-40 מיליון דולר: הראפר המפורסם נתבע על ידי האקסית

הראפר באד באני לא ידע שהקלטה מלפני כמעט עשור בה עשה שימוש בשניים משיריו המצליחים תהפוך לתביעת ענק. האקסית של הראפר זוכה הגראמי דורשת 40 מיליון דולר על ההקלטה
מערכת ice | 
באד באני (צילום ערוץ היוטוב של באד באני)
הראפר הפורטוריקני באד באני נתבע על ידי חברתו לשעבר ב-40 מיליון דולר בשל טענות שהוא השתמש בהקלטה של קולה ללא רשות או פיצוי.
קרליז דה לה קרוז הרננדס טוענת שבשנת 2015, לפני הפרידה שלה עם באד באני – ששמו האמיתי הוא בניטו אנטוניו מטרינס אוקסיו – ולפני עלייתו לתהילה בינלאומית, היא הקליטה את המשפט "Bad Bunny baby" בטלפון שלה.
הקלטת הקול הזו, היא אומרת, שימשה בשניים משירי האמן זוכה פרס הגראמי, הסינגל שלו מ-2017 "Pa Ti" והשיר "Dos Mil 16" מ-2022. לשני השירים יש יותר מ-200 מיליון השמעות כל אחת בספוטיפיי.

לפי מסמכי בית המשפט שהוגשו בפורטו ריקו מוקדם יותר החודש, דה לה קרוז אמרה שהיא המציאה את הביטוי והשימוש ב"קולה המובחן" ללא רשותה. עורכי הדין שלה טוענים שהשימוש של Bad Bunny מפר את "חוק הזכות להחזיק בתדמית" של פורטו ריקו.
"אלפי אנשים הגיבו ישירות ברשתות החברתיות של קרליז, כמו גם בכל פעם שהיא הולכת למקום ציבורי, על 'Bad Bunny baby'", נכתב בתביעה. "זה גרם ועדיין גורם לדה לה קרוז להרגיש מודאגת, מיוסרת, מאוימת, המומה וחרדה".
על פי מסמכי התביעה באד באני הציע 2,000 דולר כדי לקנות את ההקלטה ב-2022, אך היא סירבה. מעולם לא הושגה עסקה ואז הראפר המשיך להשתמש בהקלטה ללא רשותה המפורשת.
הראפר וסביבתו לא הגיבו לתביעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה