תרבות ופנאי

מרכז טיפולי חדש לנפגעי חרדה והתמכרויות - במחיר מסובסד

מרכז טיפולי ראשון מסוגו לטיפול בבעיות מנטליות, חרדה, התמכרויות וטראומה הושק בימים אלה בירושלים על ידי ישיבה יוניברסיטי ועמותת "עמודים". הטיפולים יינתנו על ידי סטודנטים לתואר שני במחיר מסובסד
מערכת ice | 
נחמה מונק (צילום ישיבה יוניברסיטי)
יוזמה חדשה: מרכז טיפולי לנפגעי חרדה, התמכרויות וטראומה ראשון מסוגו הוקם בימים אלה בירושלים, במסגרת יוזמה של ישיבה יוניברסיטי ועמותת "עמודים".
המרכז החדש מיועד להעניק טיפול לכמה אלפי מטופלים בכל חודש - נפגעי טראומה, חרדה, התמכרויות ובעיות מנטליות נוספות. המרכז יעניק מענה גם לעולים חדשים דוברי אנגלית בישראל, לסטודנטים שמגיעים לישראל וזקוקים לתמיכה מנטלית, לחיילים נפגעי טראומה, לאזרחים מאוקראינה שהגיעו לארץ, ובכלל לתושבי מדינת ישראל לאחר מגפת הקורונה.
את הטיפול מעניקים סטודנטים לתואר שני בעבודה סוציאלית של Wurzweiler השייכת לישיבה יוניברסיטי; בוגרי בית הספר לעבודה סוציאלית Wurzweiler ומומחים לנפגעי חרדה, התמכרויות, טראומה ועוד.

המרכז החדש יאפשר לסטודנטים לצבור ניסיון במתן מענה טיפולי לנפגעי חרדה במחיר מסובסד. כמו כן יקיים סמינרים מיוחדים לאנשי מקצוע להתמודדות עם בעיות חרדה באוכלוסייה. על פי מחקרים, רמת החרדה באוכלוסייה עלתה בכ-25 אחוז מאז פרוץ מגפת הקורונה.
ד"ר סלמה בוטמן, סגנית נשיא לעניינים אקדמיים בישיבה יוניברסיטי ציינה כי המטרה של האוניברסיטה היא לסייע למדינת ישראל וגם להכשיר את הדור הבא של המטפלים בתחום בריאות הנפש.
נחמה מונק, מנהלת בישיבה יוניברסיטי בתוכנית לעבודה סוציאלית של Wurzweiler, אמרה כי הקהילה זקוקה עתה יותר מתמיד להקמת המרכז החדש, שנותן מענה לטיפול בבעיות מנטליות שונות בקרב האוכלוסייה. לדבריה, המרכז הטיפולי החדש מעניק תקווה למטופלים ויקיים במסגרתו סמינרים לאנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה