תרבות ופנאי

שלומי שבת מפתיע את הקהל: "אני אמות על הבמה" | כל הפרטים

לכבוד יום הולדתו ה-70: שלומי שבת הוציא ספר ביוגרפי המכונה "אני אמות על הבמה". בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, כתב: "זו המתנה הכי טובה שאני יכול להעניק לעצמי לכבוד גיל 70, מזכרת כזו שתישאר גם הרבה אחריי"

מערכת ice | 
שלומי שבת בפסטיבל ערד (צילום נטלי שטיין)
לאחר שבשבוע שעבר התראיין שלומי שבת, למיכל אסולין, מגישת תוכנית הרדיו "אגן הים התיכון" של כאן גימל, לכבוד יום הולדתו ה-70, מוקדם יותר היום (חמישי) פרסם הזמר האהוב פוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלו לכבוד הגיעו לגיל המכובד. 
"גיל 70 עוד שנייה כאן והאמת לא תיארתי לעצמי שאפשר עוד להגשים חלומות בגיל הזה. השנים חולפות להן ברגע, ופתאום אתה מוצא עצמך מסתכל על כל החיים שעברו, על הדרך הארוכה שהלכת בה ועל הזמן שחלף", כך כתב שבת בתחילת הפוסט. 
"לעולם לא האמנתי שיום יבוא וייכתב ספר ביוגרפי עליי, ספר שיציג את נתיב חיי ויאיר לי את הלב. כיריית פתיחה לעשור השמיני בחיי, פנה אליי הסופר המוכשר יניב מגל, ויחד עם הליווי הצמוד שלו, שזרנו את תחנות חיי. 'אני אמות על הבמה'".

לדבריו, ההחלטה לחשוף את סיפור חייו לא הייתה קלה במיוחד. "תחילה חששתי לגעת בתחנות שעברתי, לתת הצצה לכל כך הרבה רגעים וסיפורים שהיה לי קשה לתאר במילים. אבל עם הזמן, הבנתי שזו המתנה הכי טובה שאני יכול להעניק לעצמי לכבוד גיל 70, מזכרת כזו שתישאר גם הרבה אחריי. יקרים שלי, אתם המניע והדלק להכל. גם הספר הזה כמו כל הברכות שהגיעו בחיי, הוא בזכותכם".
בסיום הפוסט, שלומי שבת הודיע לעוקביו ברשת החברתית אינסטגרם כי הוא מתרגש לקראת ספרו החדש המכונה "אני אמות על הבמה" והוסיף: "תקבלו הצצה נוספת לתוך הנפש של הילד השובב מיהוד ועד למי שאני היום. בשישי הקרוב תוכלו לפגוש בספר לראשונה, 100 הקונים הראשונים יזכו בעותק חתום אישי ממני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה