טלוויזיה

מגישת ערוץ 12 חושפת בדמעות: "ביטלנו את החתונה" | צפו

אוראל ניסן, אשת הסושיאל של חדשות 12 ומגישת פינת "החדשות הטובות" של קשת 12, חשפה לאחרונה גילוי מרעיש בפני עוקביה בטיקטוק. אוראל ניסן: "ביטלנו את החתונה" | צפו
מערכת ice |  3
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
לאחר שאמש (רביעי) פרסמה יעל בר זוהר סרטון מרגש ביותר לעוקביה בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא הציגה את אוראל ניסן, אשת הסושיאל של חדשות 12 ומגישת פינת "החדשות הטובות" של קשת 12, וציינה כי היא מחפשת אהבה, נרשמת התפתחות נוספת בנושא. 
ניסן פרסמה סרטון טיקטוק מרגש במיוחד, בו היא ביצעה טרנד מוכר הדורש ממנה להרכיב לוק לקראת חתונת החלומות שלה. בסרטון המדובר, חשפה אשת הסושיאל של חדשות 12 והמגישה הצעירה בתוכנית הבוקר של קשת 12, גילוי מרעיש. "ביטלנו את החתונה ולא חשבתי שהטרנד הזה יהיה טריגר". 
 
@orel_nissan

תורמת את השמלה שלי, אמיתי. היא ואוו. תעבירו למי שצריכה 🫶🏻

♬ original sound - taolee
כאמור, אמש (רביעי) העלתה דוגמנית העבר, יעל בר זוהר, סרטון לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא סיפרה על מגישת פינת "החדשות הטובות" של קשת 12. "טוב, אנחנו פה אחרי שיחת בוקר, שיחת בנות, שיחת נשים ודיברנו על אהבה.
עכשיו אוראל, לא יודעים כמה היא מדהימה, כמה היא רצינית, כמה היא עמוקה וכמה היא רוצה זוגיות", כך סיפרה דוגמנית העבר לעוקביה ברשת החברתית.  בר זוהר המשיכה בדבריה וציינה: "אז לרציניים בלבד, אם יש לכם חברים, גברים מקסימים, אנשים רציניים, אנשים חמים, מלח הארץ. אני מוכנה לבוא לחתן אתכם גם". 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    "פינת החדשות הטובות" ??
    איציקו 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יש כזה דבר בערוץ 12 ???????
    סגור
  • 2.
    ערוץ 12 -
    מירי מקבה 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נשמע כמו אוי טאבוי
    סגור
  • 1.
    ריבאונד? לא מתאים. תרפאי את הלב קודם. (ל"ת)
    תמר 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור