תרבות ופנאי

שלומי שבת בצעד דרמטי: מדוע הזמר האהוב מבטל את ההופעה?

שלומי שבת ביטל את ההופעה שלו בצפת, בעקבות החשש של הצוות שלו מפני המצב הביטחוני. מהעירייה המקומית מסרו: "הבהרנו להם וניסינו לשכנע אותם כי אין כל מגבלה או מניעה לקיים את המופע כמתוכנן". מה דעתכם?
מערכת ice |  1
שלומי שבת (צילום יניר סלע)
שלומי שבת, אחד הזמרים האהובים בישראל, אמור היה להופיע הערב (חמישי) בעיר צפת הצפונית, אלא שרגע לפני ההופעה הוא הודיע כי הוא מבטל אותה, זאת על רקע החששות של הצוות שלו מפני המצב הביטחוני בצפון.
בהודעה שיצאה מטעם היכר התרבות ועיריית צפת בנוגע לביטול ההופעה של שלומי שבת נכתב: "לאור המתיחות הביטחונית, שלומי שבת וצוותו הודיעו הלילה (רביעי) כי הם חוששים להגיע לאזור הגליל ולהופיע בצפת, וזאת על אף שהבהרנו כי השגרה נשמרת בצפת וניסינו לשכנע כי אין כל מגבלה או מניעה לקיים את המופע כמתוכנן".
בנוסף על כך, נמסר לצופים שהזמינו כבר כרטיסי כניסה למופע, כי "אנו מתנצלים על אי הנוחות, על הדחייה ועל ההודעה על כך ביום האירוע עצמו. נציין שוב כי הפנייה הגיעה בלילה".
עוד נכתב בהודעה: "השקענו מאמצים רבים בניסיון לשכנע ולקיים את המופע כמתוכנן כדי לא לאכזב אתכם". מה דעתכם על ההחלטה של שלומי שבת והצוות שלו, היו צריכים לבטל את ההופעה או לעלות לבמה בכל זאת?
מטעמו של שלומי שבת נמסר: "יממה לפני המופע של שלומי שבת בצפת שוגרו במטח לילי כ-30 רקטות על אזור מירון והסביבה, צוות הנגנים ומשפחותיהם הפעילו לחץ גדול והודיעו למנהלים של שבת כי אינם מוכנים לקחת את הסיכון שהגזרה מתחממת. ההנהלה פנתה לעיריית צפת עם תאריך חלופי ונקבע כי שלומי שבת יגיע בסוכות הקרוב לשמח את התושבים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שלומי שבת
    ליאור 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלומי אתה צודק שבטלת כי אחרת אם היה קורה משהו היו אומרים… מי נוסע לצפת בימים כאלה?
    סגור