תרבות ופנאי

עדן גולן ספגה קריאות בוז מהקהל - וזה ממש לא נגמר שם

ברקע קריאות הבוז שספגה גולן במהלך חזרתה הגנרלית לקראת האירוויזיון, תאגיד השידור כאן פנה לאיגוד השידור האירופי (EBU) וכן לתאגיד השידור השבדי (SVT) ומחה על האירוע המדובר, וכן דרש לאפשר לישראל להשתתף בצורה הוגנת
מערכת ice | 
עדן גולן באירוויזון 2024 (צילום אינסטגרם/ עדן גולן, shutterstock)
אתמול (רביעי) נערכה החזרה הגנרלית של הנציגה הישראלית באירוויזיון, עדן גולן. אמנם מבחינת המשלחת היה מדובר בחזרה מקצועית בשל הביצועים המרשימים שהפגינו על הבמה, אך קשה להגיד את אותו הדבר בנוגע לקהל, שהתנהג בצורה מבזה ושאינה עומדת בקנה אחד עם כללי הספורטיביות של התחרות.
עם עלייתה לבמה, ספגה גולן קריאות בוז לצד מחיאות כפיים רבות מהקהל, והדבר היה נשמע גם במהלך הביצוע. עם זאת, השיא היה דווקא לקראת הסוף כאשר היא הגיע החלק בו היא שרה בעברית, ושם קריאות הבוז נשמעו באופן רועש למדי. בעקבות האירוע, תאגיד השידור הישראלי כאן פנה לאיגוד השידור האירופי (EBU) וכן לתאגיד השידור השבדי (SVT) בבקשה פשוטה מאוד: למנוע אירועים כאלו בעתיד, ולאפשר לישראל להתמודד בצורה הוגנת בחצי הגמר שיתקיים היום (חמישי).
 
עם זאת, לאחר החזרה גולן מצדה שידרה עסקים כרגיל ומסרה: "אני גאה לייצג את המדינה שלי, במיוחד בשנה הזאת. אני מקבלת תמיכה ואהבה ואני נחושה לתת את הביצוע הכי טוב שלי מחר בחצי הגמר ושום דבר לא יסיט אותי מהמטרה. גאה להיות ישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה