תרבות ופנאי

לדרייק יש בת סודית? קנדריק למאר בחשיפה מטורפת

אחד הלילות הדרמטיים בהיסטוריית הראפ התרחשו הלילה, כשדרייק הוציא דיס באורך של 7 דקות בעיקר על קנדירק, בו הוא חשף שקנדריק מכה את אישתו. קנדריק הגיב לאחר 50 דקות בלבד בדיס משלו, בו החשיפה העיקרית הייתה שלדרייק יש בת שהוא מחביא מהעולם
מערכת ice | 
דרייק
קנדריק למאר ודרייק, שניים מהראפרים הטובים והמצליחים בעולם, נמצאים כרגע בעיצומה של מלחמה ענקית. דרייק שחרר את "פוש אפס" שכלל דיסים בעיקר על קנדריק. לאחר מכן שחרר את "טיילור מייד פרסיטייל" בו הוא מפציר בקנדריק להגיב לו. מספר ימים לאחר מכן, קנדריק ענה עם הדיס "אופוריה" בו הוא יורד במשך 6 וחצי דקות על דרייק, אתמול (שישי) הוא שחרר לאינסטגרם את 6:16 In LA, בו הוא ממשיך לתחזק את הביף.
אבל היום הכל השתנה, (שבת) דרייק הוציא דיס משלו "Family Mattres" באורך של 7 וחצי דקות, בו הוא יורד על קנדריק, על היותו נמוך, לא באמת פועל למען השחורים, צמא לתושמת לב ועוד הרבה, אך שתי החשיפות המרכזיות של דרייק בדיס הן: אחד הילדים של קנדריק הוא בעצם לא שלו והוא של דייב פרי, חבר ומפיק של קנדריק, שדרייק טוען ששכב עם אישתו. ההאשמה השנייה איתה דרייק סוגר את הדיס היא שקנדריק מרביץ לאישתו. במהלך הדיס דרייק יורד גם על אסאפ רוקי, דה וויקנד, מטרו בומין, פיוצ'ר וריק רוס.
 
אך כאן הדרמה רק מתחילה, 54 דקות לאחר שדרייק פרסם את הדיס, כשרוב האנשים אפילו לא הספיקו לשמוע את הדיס של דרייק או לנתח אותו כמו שצריך, קנדריק הגיב בדיס שכנראה היה מוכן מראש. הדיס של קנדריק מחולק ל-4 חלקים כאשר בכל אחד מהם הוא פונה לבן משפחה אחר של דרייק. בחלק הראשון לבנו של דרייק, אדוניס.
קנדריק אומר שהוא מצטער שיש לו אבא נורא שלא מתערב בחייו, והוא נותן לו עצות של אבא במקום דרייק שכזכור, החביא את אדוניס מהעולם. הדיס ממשיך למכתב לאמא של דרייק, בו הוא טוען שדרייק מכור להימורים, אלכוהול ושהיא עשתה עבודה נוראית בלחנך אותו ושהוא צריך למות, פדופיל ושהוא מחזיק באנסים ופושעי מין ב-OVO, החברה של דרייק.
הוורס השלישי הוא העוצמתי ביותר, בו קנדריק כותב מכתב לבת של דרייק - לא ידוע שיש לו בת, וקנדריק חושף את זה בשיר בפעם הראשונה ממקורות שהוא קיבל. הוא אומר שהוא מצטער שאבא שלה מחביא אותה מהעולם ולא מעורב בחייה. בהמשך קנדריק חושף שהיא למעשה כבר בת 11. את הוורס הרביעי קנדריק מכוון ישירות לדרייק בוא הוא ממשיך את ההאשמות על היותו אלכוהוליסט, פדופיל ושקרן. קנדריק מסיים את הדיס בשורה חזקה - "ז** על הראפ באטל, אתה בבאטל של החיים עם עצמך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה