תרבות ופנאי

הפקת האירוויזיון בהתרעה לישראל: הפגנות מסוכנות ייערכו ב-9.5

יצאו התרעות רשמיות של האירוויזיון למשלחות על הפגנות ״תמיכה בעם הפלסטיני", השיא אמור להגיע ב-9 במאי, בערב הופעתה של הישראלית עדן גולן, לשם לפי הערכת המשטרה יגיעו 20 אלף מפגינים
מערכת ice |  6
עדן גולן באירוויזון 2024 (צילום אינסטגרם/ עדן גולן, shutterstock)
לתשומת לב עדן גולן. על רקע הסערה הגדולה שהתרחשה בחודשים האחרונים בכל הנוגע לשיר הישראלי לאירוויזיון, שיתקיים בחודש מאי הקרוב בעיר מאלמו בשבדיה, הפקת האירוויזיון מזהירה את המשלחת הישראלית.
על פי רן בוקר, יצאו התרעות רשמיות של האירוויזיון למשלחות על הפגנות ״תמיכה בעם הפלסטיני״, זאת בשל המלחמה של ישראל בעזה כדי לנסות למחוק את ארגון הטרור חמאס אחרי ההתקפות בשביעי באוקטובר שהובילו לרצח מתועב של אלפי ישראלים.
 
במאלמו צפויות לפי ההודעה שלוש הפגנות - כשבאחת מהן מתוכננת, ובאישור המשטרה המקומית, שריפת קוראן. השיא אמור להגיע ב-9 במאי, בערב הופעתה של הישראלית עדן גולן, לשם לפי הערכת המשטרה יגיעו 20 אלף מפגינים ״לתמיכה בעם הפלסטיני״. שב״כ מכיר וערוך מבחינת אבטחה למשלחת הישראלית.
אגב, בהפקה עשו עד כה "חיים קשים" לישראל. אחרי שביקשה מתקליטנים שמשתתפים במסיבות בכפר האירוויזיון לא לנגן שירים בעברית, זאת "מטעמי ביטחון", וכמובן אחרי שפסלה פעם אחר פעם את השיר הישראלי לאירוויזיון בטענה שהוא פוליטי מדי, מעצב האופנה אלון ליבנה, שמעצב את השמלה של עדן גולן לאירוויזיון, חשף כי ההפקה לא אישרה להם מספר תלבושות אותן תכננו ללבוש.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אירופה עיוורת למתרחש
    ע 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האירופאים לא מבינים שהאיסלאם רוצה להשתלט על העולם. הם מנצלים את הבורות של האנשים שלא בקיאים בעובדות. כשאירופה תשרוץ מוסלמים זה עלול להיות מאוחר מדי. כבר רואים את "התרומה" והתוצאות. פשוט נורא.
    סגור
  • 4.
    איך שריפת הקוראן עוזרת למחאות הפרו-פלסטיניות?
    סיוון 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הם בעצמם לא יודעים למה הם מפגינים...
    סגור
  • 3.
    את מי מעניין האורווזיון הזה?
    גיל 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשביל מה היא נוסעת לשם,לא מעניין חלאס ,לא חסר צרות למדינה
    סגור
  • 2.
    להיות יהודי
    יהודיה ישראלית גאה 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העולם רוצה וחובב ערבים מוסלמים חמאסניקים נאצים רוצחים אכזריים קורתי ראשים אנסים ברברים... על פני העם הנבחר והתרבותי.... הרדיפה היא אנטישמית בלבד ולא יותר... שנות 1930 באירופה הם עדיין כאן בשנת 2024...!!!! עדן גולן המדהימה השיר שלך ראוי בכל המובנים לזכות במקום ראשון בטוח ????????
    סגור
  • השיר יפה!
    Eyal 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון שהשיר יפה וראוי לזכות!! אבל הכל פוליטי ותו לא!! אם לצורך העניין פלסטין היו מתחרים עים השיר השפן הקטן הם היו זוכים מקום ראשון!
    סגור
  • 1.
    טפשות ארופאית
    פרח 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תתנו להם להתפרע ואחר כך תבכו כשיאנסו ושחטו אתכם. בהצלחה
    סגור