קריפטו

צלזיוס מוכרת את החברה הישראלית שרכשה כדי לכסות חובות

לפני שנה בלבד רכשה צלזיוס את GK8 הישראלית ביותר מ-100 מיליון דולר. כעת, במסגרת הליכי פשיטת הרגל, היא מוכרת אותה למחזיקת הביטקוין השנייה בגודלה בעולם
יאיר מור | 
מייסדי GK8, ליאור לאמש ושחר שמאי (צילום רוני הרמן)
אחת ממחזיקות הקריפטו הגדולות בעולם, Galaxy Digital, הודיעה בסוף השבוע כי ניצחה במכרז לרכוש את פלטפורמת הקריפטו הישראלית GK8 מחברת הקריפטו הישראלית-אמריקאית צלזיוס, בתלות באישור בית המשפט ותנאים חוזיים נוספים.
מכירת GK8 היא חלק מהליכי פשיטת הרגל של צלזיוס, שהחלו בקיץ האחרון לאחר קריסת מטבעות הטרה שהיא היתה מושקעת בהם. לא ברור כמה תשלם גלקסי על GK8, אך ניתן לנסות לנחש, לאור העובדה שהאחרונה נרכשה על ידי צלזיוס לפני שנה וחודש תמורת כ-115 מיליון דולר. GK8 מתמחה באחסון והעברה של מטבעות קריפטוגרפיים ללא חיבור לרשת.
מייסדי GK8, ליאור לאמש המשמש כמנכ"ל ושחר שמאי המשמש כסמנכ"ל טכנולוגיה, יישארו ויובילו את חיטבת טכנולוגיות המשמורת (כלומר שיטות אחסון לנכסים קריפטוגרפיים והעברה שלהם באופנים שונים) בגלקסי.
מייסד ומנכ"ל גלקסי, מייק נובוגראץ, מסר כי "רכישת GK8 היא אבן פינה קריטית במאמצינו ליצור פלטפורמת שירותים פיננסית מלאה לנכסים דיגיטליים, המבטיחה ללקוחותינו את האפשרות לאחסן את נכסיהם הדיגיטליים בגלקסי או בנפרד ממנה מבלי להתפשר על הוורסטיליות והאפשרויות. הוספת GK8 להצעות המעולות שלנו ברגע המכריע הזה עבור התעשייה שלנו מאיר גם את הרצון המתמשך שלנו לנצל הזדמנויות אסטרטגיות כדי להצמיח את גלקסי באופן בר-קיימא".
לאמש הוסיף כי "עבדנו ללא לאות כדי להפוך לפלטפורמה הבטוחה ביותר שמוסדות פיננסיים המשתתפים בסביבת הנכסים הדיגיטליים יכולים לבחור בה. אנו נרגשים מההצטרפות לאחד הספקים המובילים של שירותי נכסים פיננסיים ודיגיטליים לעסקים, שמבין באמת את ההשלכות של טכנולוגיית המשמורת של GK8 על עתיד הבלוקצ'יין. בגיבויה של גלקסי, בכוונתנו להציג הצעות חדשות ומסעירות לתעשייה, שיראו שילוב של השירותים הטובים ביותר של גלקסי ויכולות הקריפטוגרפיה, האבטחה והמחקר והפיתוח הראשונים במעלה של GK8".
גלקסי עצמה חוותה לאחרונה טלטלה לא קלה. לאחר פשיטת הרגל של בורסת הקריפטו FTX היא הודתה כי היתה מושקעת בה בסכום של 77 מיליון דולר. ההודאה הזו הבהילה את המשקיעים שלה, והמניה שלה צנחה מייד עם היוודע הדבר ב-16%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה