קריפטו

גוגל נתבעת בחמישה מיליון דולר בגלל אפליקציית קריפטו זדונית

משתמשת תובעת את גוגל בחמישה מיליון דולר. לדבריה היא הורידה מחנות האפליקציות של גוגל אפליקציה שגנבה ממנה את הנכסים הדיגיטליים שלה. באפריל השנה גוגל תבעה מפתחים של אפליקציות קריפטו מזויפות  
מערכת ice |  1
גוגל (צילום Shutterstock)
לבית המשפט בקליפורניה הוגשה תביעה בגובה חמישה מיליון דולר נגד גוגל; לטענת התובעת, נכסי הקריפטו שלה נגנבו לאחר שהורידה מחנות האפליקציות של גוגל אפליקציה בשם Yobit Pro, שהתגלתה כזדונית. לדברי התובעת, האפליקציה נראתה לה לגיטימית ולא עוררה את חשדה. היא האמינה שחנות האפליקציות, שמתוארת כזירה מאובטחת, תגן עליה מפני תוכנות מזיקות.
בתביעה נטען כי גוגל התרשלה בבדיקת האפליקציה ולא עשתה די כדי להגן על המשתמשים. התביעה כוללת טענות לרשלנות, הפרת הבטחות והפרת חוקי פרסום כוזב וחוקי הגנת הצרכן של קליפורניה. באי כוחה של התובעת טוענים כי גוגל הייתה צריכה להיות מודעת לסיכונים הכרוכים באפליקציה ולפעול להפסיק את הפצתה. 

זו אינה הונאת הקריפטו הראשונה הקשורה לחנות האפליקציות של גוגל. באפריל 2024 גוגל עצמה תבעה מפתחים של אפליקציות קריפטו מזויפות, שלכאורה רימו מעל מאה אלף איש ברחבי העולם. האפליקציות שהובילו לתביעה מצד גוגל השתמשו בזהויות מזויפות ובמידע מטעה כדי לעקוף את בדיקות האבטחה של הפלטפורמה.
לדברי משפטנים, הדיון בנושא יעסוק בשאלה אם גוגל היתה מודעת לזדוניות של האפליקציה. לדבריהם התביעה עשויה להפוך לתקדים משפטי שיקבע את מידת האחריות שבה נושאת גוגל באבטחת האפליקציות בחנות שלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פשוט לא מובן!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוגל שהיא מנוע חיפוש מונופוליסטי ומרכז בתוכו הרבה מידע פרטי ועסקי של גולשים וצרכנים,לא מסוגלת לפתח בעידן המידע,אנטי וירוס יעיל נגד האקרים?!
    סגור