בעולם

לגרום לאמריקה להתפלל שוב: זה מה שטראמפ הרוויח מכתבי קודש

בחודש מרץ השנה קרא טראמפ לתומכיו לרכוש גרסה של התנ"ך הנוצרי שהופקה בשיתוף הזמר לי גרינווד. המועמד לנשיאות הרוויח מאות אלפי דולרים מתמלוגים על "התנ"ך היחיד המאושר על ידי הנשיא טראמפ", כך עולה מנתוניו הכלכליים שפורסמו במסגרת המירוץ לנשיאות
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, freepik)
המתמודד לנשיאות והנשיא לשעבר דונלד טראמפ מתמודד עם חובות של 500 מיליון דולר, כך עולה ממסמך הגילוי מרצון שהגיש לוועדת האתיקה (OGE). מהמסמך עולה כי טראמפ הרוויח 12 מיליון דולר מעסקאות רישוי ותמלוגים, מתוכם כשבעה מיליון דולר מעסקת רישוי NFT. בנוסף, הוא הרוויח 300 אלף דולר ממכירת מהדורה ממותגת של התנ"ך הנוצרי בשיתוף הזמר לי גרינווד.
עותק רגיל של "מהדורת גרינווד", המוגדר באתר "התנ"ך היחיד המאושר על ידי הנשיא טראמפ", נמכר בכשישים דולר; עותק בחתימת טראמפ נמכר באלף דולר.
פרט לנכסי נדל"ן טראמפ מחזיק גם מיליוני דולרים במטבעות קריפטוגרפיים ובמטילי זהב. מועדון מאר-א-לאגו הכניס לטראמפ 57 מיליון דולר, ירידה של כשמונה מיליון דולר מאז הפעם הקודמת בה התמודד לנשיאות.

המסמך הוגש במסגרת חוקי הבחירות וחושף את מגוון האינטרסים הכלכליים של טראמפ  בארצות הברית ובזירה הבינלאומית, כולל סימני מסחר רשומים בסין, ערב הסעודית, איראן, אוקראינה וישראל. 
החובות האישיים של טראמפ מוערכים ביותר מ-500 מיליון דולר ונובעים מפסקי דין אזרחיים שבהם נקבע כי עליו לשלם סכום של 83 מיליון דולר לסופרת א. ג'ין קארול בגין הוצאת דיבה, ו-454 מיליון דולר למדינת ניו יורק בעקבות מה שבית המשפט הגדיר כהונאה חשבונאית. טראמפ מתכוון לערער על פסקי הדין ובינתיים הפקיד ערבויות מתאימות.
המסמך אינו מאזן רווח והפסד מלא, אלא טווחים כלליים בלבד של הכנסות ונכסים. טראמפ ממשיך להתנגד לחשיפת דוחותיו הפיננסיים במלואם.
טראמפ הצטרף השנה לרשימת 500 האנשים העשירים ביותר של בלומברג. הונו הוערך ב-6.5 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה