קריפטו

מאסק: האינפלציה - בגלל הוצאות הממשל; מציע להקים "ועדת יעילות"

הממשל הפדרלי מוציא יותר ממה שהוא מרוויח ופותר את הבעיה באמצעות הדפסת עוד כסף, טוען המיליארדר, ומציע להקים ועדת יעילות ממשלתית לצמצום ההוצאה הלאומית. מנכ"ל Coinbase מסכים וקורא לרכוש קריפטו כדי "להצביע נגד האינפלציה"
מערכת ice | 
אילון מאסק, דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
מנכ"ל טסלה אילון מאסק, מאשים את ממשלת ארצות הברית באינפלציה במדינה. "האינפלציה נגרמת כאשר הממשל הפדרלי מוציא יותר ממה שהוא מרוויח", כתב מאסק בפוסט ברשת X, "הם פשוט מדפיסים יותר כסף כדי למלא את הפער". 
מאסק הדגיש כי רגולציה מיותרת מונעת מהשוק לפעול כשורה מחמירה את המצב וכי זו "בעיה של הממשלה". 
המיליארדר חשף בראיון לפודקאסט של לקס פרידמן שהוא והמועמד לנשיאות דונלד טראמפ מתואמים בנושא. "דיברתי עם  טראמפ על רעיון של ועדת יעילות ממשלתית, ואני מוכן להיות חלק מהוועדה הזו", הוסיף, "כספי משלם המיסים צריכים להיות מנוצלים היטב ולא בצורה רשלנית".

מאסק אינו היחיד שטוען שהגורם העיקרי לעליית מחירי הסחורות והשירותים בארצות הברית הוא הגרעון התקציבי של הממשלה הפדרלית. בריאן ארמסטרונג, מנכ"ל Coinbase, טוען כי האינפלציה תיעלם כמעט לחלוטין אם ממשלת ארצות הברית תפסיק להדפיס יותר דולרים. "ביטקוין הוא הבלמים והאיזונים מול אינפלציה. לרכוש אותו זה להצביע נגד האינפלציה", הוסיף.
מאסק העלה את הרעיון של ועדת יעילות ממשלתית גם בשיחה שניהל עם טראמפ בספייס ברשת החברתית X. מאסק התייחס באותה שיחה לאינפלציה כאל מס. טראמפ השיב שהאינפלציה משפיעה באופן חמור על אלה שמרוויחים, חוסכים ואינם משקיעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה