קריפטו

אחרי ששבר את שיא כל הזמנים: הביטקוין ימשיך בתנודות הקיצוניות?

הביטקוין שבר את שיא כל הזמנים ונסחר על למעלה מ-74 אלף דולר, זאת לאחר שבשנה שעברה כבר רשם התרסקות גדולה.  האנליסט מאט הוגאן, טוען כי הביטקוין עלול להתחיל לאבד את המוניטין שלו כנכס הפכפך, ושוק מטבעות הקריפטו כבר לא יחווה תנודות קיצוניות כפי שראינו בעבר
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום vecteezy)
הביטקוין ממשיך להתפוצץ ושבר לאחרונה את שיא כל הזמנים אחרי שנסחר על למעלה מ-74 אלף דולר. הביטקיון הוא מטבע הפכפך במיוחד, וידוע לפי התנודות החדשות שלו בשוק, אחרי שלפני קצת יותר משנה הוא כבר נסחר על 19 אלף דולר. 
לפי האנליסט מאט הוגאן, הביטקוין עלול להתחיל לאבד את המוניטין שלו כנכס הפכפך. לטענתו, התנודות הקיצוניות במחירי מטבעות הקריפטו ירדו בעשור האחרון, והם ימשיכו להיות יציבים יותר. 
"מה שמניע את שוק הביטקוין כרגע הוא חוסר איזון פשוט בין ביקוש והיצע”, טען הוגאן בראיון ל-CNBC. לטענתו, גם אחרי העליות הגדולות, עדיין השקעה בביטקוין היא לא לכל אחד: "המטבע זז הרבה ויש אנשים שמתקשים להבין את זה".
הוגאן טען כי גם בזמן שבשנה שעברה הייתה קריסה בבורסת הקריפטו וחברות רבות שהיו צמודות אליו רשמו הפסדי עתק ואף נאלצו לפשוט רגל, הביטקוין היה המטבע היחיד שלא התרסק. לטענתו, התנודות במטבעות הקריפטו אינן גבוהות כעת, והיציבות של השוק תשמור על עצמה גם בהמשך, בטח שמדובר בביטקוין, שלטענתו ימשיך לעלות והתנודות שלו כאמור יהיו פחותות בהרבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה