כסף וצרכנות

תנובה בהודעה מפתיעה: זה המוצר שתפסיק למכור אחרי 90 שנה

תנובה מחזיקה בנתח שוק של 12% ל־14% משוק הביצים בישראל ששווה כמעט 2 מיליארד שקל לשנה, אך היא מפסידה לא מעט כסף ולכן החליטה על צעד התייעלות לקראת ההנפקה הראשונה של מניות תנובה בבורסה לניירות ערך בתל אביב
מערכת ice |  1
תנובה (צילום shutterstock, vecteezy)
החלב אולי יישאר, אבל הביצים מתנובה כבר לא. על פי פרסום של ידיעות אחרונות, אחרי כ־90 שנה בפעילות הביצים, תנובה החליטה לסיים את השיווק בענף. על פי הדיווח, החברה שלחה הודעה למגדלים בתקופה האחרונה, בה צוין כי מועד ההסכם שלהם עם תנובה עתיד להסתיים וכך גם רשתות השיווק שקיבלו התראה להערך לסיום השת"פ.
תנובה מחזיקה בנתח שוק של 12% ל־14% משוק הביצים בישראל ששווה כמעט 2 מיליארד שקל לשנה, אך היא מפסידה לא מעט כסף ולכן החליטה על צעד התייעלות לקראת ההנפקה הראשונה של מניות תנובה בבורסה לניירות ערך בתל אביב, לפי ידיעות אחרונות.

כמובן, שסיבה אחת הא מחיר הביצים המפוקח שאינו בשליטת תנובה, שלא יכולה להעלות אותו ולייצר רווחים גדולים יותר. כמו כן, אורך חיי המדף לא ארוך וגם רשתות השיווק והקמעונאים שדורשים עוד הנחה לצד המחיר המפוקח גורמים לשחיקה בהכנסה.
יש לציין כ בצל חשש למחסור בביצים בישראל, בטח לקראת חג פסח, פורסם בשבוע שעבר מטעם משרד החלקאות על הכפלת כמות מכסת הביצים ליבוא לישראל. בינתיים, בתנובה סרבו להתייחס לידיעה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפסיקו עם הביצים (ל"ת)
    אביתר 01/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור