כסף וצרכנות

ב-Wolt מודים בירידה באיכות השירות: "אנחנו לא מספיק טובים"

מי שהזמין באפליקציה בחודשים האחרונים, לא יכול היה שלא לשים לב לירידה הדרמטית ברמת השירות של החברה. עו"ד ליאור ניסים, מהמחלקה המשפטית של המועצה לצרכנות, מסר: "לאחרונה, אנו עדים לריבוי תלונות כנגד חברת וולט, בעניינים של עיכוב בהגעת המשלוח ובעיכוב מענה לצרכנים"
מערכת ice |  10
וולט (צילום shutterstock)
לפני כחמש שנים, נכנסה חברת המשלוחים וולט לחיינו והפכה לחלק כמעט בלתי נפרד מהשגרה שלנו. הממשק, הזמינות, השירות, המהירות, המבחר - כל אלו כבשו את הצרכן הישראלי וגם הביאו לא מעט מקומות עבודה למשק.
מי שהזמין באפליקציה בחודשים האחרונים, לא יכול היה שלא לשים לב לירידה הדרמטית ברמת השירות של החברה. בתחקיר של "הצינור", הובאו כמה וכמה עדויות של לקוחות מאוכזבים. בין התלונות, מדובר על איחורים נכבדים בהגעת המשלוחים, שירות לקוחות שלא זמין במשך ימים, כאשר מדובר גם על מענה של בוטים ולא נציגי שירות, טעויות בחיוב ועוד. בעיקר, הלקוחות מספרים כי חוויית הלקוח שפעם הייתה מושכת וכיפית - הפכה למטרד ועבדה של ממש. מה שעוד יותר מעצבן, זה שהחברה העלתה בחודש מאי את תעריף המשלוח בשני שקלים, במטרה לייעל את השירות - שרק מתדרדר מאז.
אחת הסיבות לירידה באיכות השירות, כנראה נעוצה בהרעת התנאים של השליחים. על פי עדות של אחד מהם, הבונוס על איסוף משלוח בדרך בוטל ותשלום מינימום של 18 שקל על לקיחת הזמנה - קוצץ גם הוא. על פי אותה העדות, מספר שליחים שהגיעו למשרדי החברה להביע מחאה - פוטרו.
עו"ד ליאור ניסים, מהמחלקה המשפטית של המועצה לצרכנות, מסר: "לאחרונה, אנו עדים לריבוי תלונות כנגד חברת וולט, בעניינים של עיכוב בהגעת המשלוח ובעיכוב מענה לצרכנים. חברת וולט חייבת לעדכן את הצרכנים וליידע אותם מראש כמה זמן אמור לקחת למשלוח להגיע. אם הם לא עושים את זה, הם מפירים את חובת הגילוי שלהם". 
התגובה של וולט הייתה מפתיע בנוף הישראלי, כאשר החברה לקחה את מלוא האחריות על ירידה באיכות השירות ומסרה: "השירות ללקוח הוא הדבר הכי חשוב לנו ובשבועות האחרונים אנחנו לא מספיק טובים. הסיבה לכך היא עלייה גדולה בהזמנות, שלצערנו משפיעה על השירות. אנחנו עושים את כל המאמצים לחזור לתת שירות מעולה הכי מהר שאפשר".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    תחזירו מודל תשלומים הקודם לשליחים (ל"ת)
    ניר 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 9.
    חברה של מיתנשאים. משלמים את המחיר של שרות לקוחות תת רמה
    צמח 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תמיד אמרתי לא להזמין מהם.
    סגור
  • 8.
    דמי תפעול 10ש"ח יעזרו. גנבים (ל"ת)
    יעכ 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 7.
    חכו, עוד שבוע יקחו עוד 4 שקלים כדמי שיפור שירות (ל"ת)
    שי 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    וולט נוכלים וצבועים ברמות (ל"ת)
    ב.ר 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    יאנגו
    כשדגכ 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ביאנגו בכלל באנדל זה 4 שקלים וגם לא משלמים בזמן השליחים תמימים אפחד לא בא לעזור להם.
    סגור
  • 4.
    הבעיה היא מה שעשיתם לשליחים.
    Popo 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    9 1
    שיניתם נוסחה מצליחה, הכנסתם לשליחים את היד עמוק לכיס. לאחרון עדכון התשלומים האחרון, השליח בוחן אם שווה לו לקחת משלוח. בגלל שאין משלוח ''על הדרך'' אטרקטיבי, אני בורר את המשלוחים. נוסע יותר ומרוויח פחות. ומי שנדפק זה הלקוח שמתעכב על הזמן שהשליחים דוחים את המשלוחים. משלוח נוסף מתומחר ב15 - 20 ש''ח במקום 20 -30 ש''ח שהיה בעבר. דורדש הרסה את וולט
    סגור
  • 3.
    חברה של מזוכיסטים
    מתן 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אוהבים לירות לעצמם ברגליים. שיאכלו את הדייסה שהם בישלו. הם תמיד יכולים להחזיר את המודל תשלומים הקודם
    סגור
  • 2.
    וולט אשמים מזלזלים בעובדים
    שביתה בדרך 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    9 3
    משקרים את השליחים עם בונוסים מופרחים בזמן שהם בחודשים האחרונים רק פוגעים להם בשכר. והתמיכה בכלל לא רלוונטית שגם שם הרבה כבר לא רוצים לעבוד במינימום. אלפי שליחים כבר פרשו שירות הלקוחות לא מוצא עובדים בתנאים של מוקד בשכר מינימום אבל בפוזה של הייטק
    סגור
  • 1.
    בדוק כשמזלזלים בעובדים אין יותר שירות טוב.
    גולן 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    14 1
    וולט מזלזלים גם בעובדים וגם הלקוחות. דורשים כסף גדול בשביל שירות. בלי שליחים אין חברה. בלי מוכרים אין חברה בלי מחסנאים אין חברה. תפנימו חברות הייטק אתם לא כל החבילה אתם חלק קטן.
    סגור