כסף וצרכנות

טבע נאות בשת"פ מסקרן: זו הבשורה החדשה בעולם האופנה

לדברי מיכאל סבג, מנכ"ל RUBY BAY 1984: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם טבע נאות ופועלים כל העת כדי להביא את הקולקציות והפריטים הכי נכונים ומתאימים לקהל הצעיר של המותג"
מערכת ice | 
רובי ביי וטבע נאות (צילום מיכל מור)
מותג נעלי האופנה והנוחות, טבע נאות, חתם על הסכם שיתוף פעולה עם מותג האופנה לצעירות RUBY BAY 1984 ,ובכך ירחיב את פעילותו בקרב דור ה-Z. במסגרת שיתוף הפעולה, יימכר דגם שחר, כפכפי 2 הפסים האייקונים, של טבע נאות שהפך לטרנד בקרב
הצעירות בשניים מסניפי RUBY BAY 1984, בקניון רמת אביב ונמל תל אביב.
לדברי אילנה אורנשטיין, מנהלת השיווק בטבע נאות: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם מותג הצעירות החדש RUBY BAY 1984. אודות לרשתות החברתיות ובעיקר הטיקטוק, טרנד הנוחות והבייסיק כבש בשנה האחרונה את דור ה-Z, שיתוף הפעולה ייצור טוטאל לוק
טרנדי ונוח במיוחד".
לדברי מיכאל סבג, מנכ"ל RUBY BAY 1984: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם טבע נאות ופועלים כל העת כדי להביא את הקולקציות והפריטים הכי נכונים ומתאימים לקהל הצעיר של המותג".
RUBY BAY 1984, מותג אופנתי ודינמי עבור בנות דור ה-Z המתאפיין בקולקציות צעירות וקלילות בעלות קווים נקיים, צבעוניות הרמונית ונוחות מקסימלית, ששואבות השראה מעולם הרשתות החברתיות. המותג נולד מתוך חשיבה על בנות הדור הצעיר והרצון לייצר עבורן מקום שהוא כל כולו ייעודי עבורן, כולל עיצוב החנות שנותן תחושה של "החדר הפרטי שלי", כשהקולקציה בחנויות מוצגת באופן פרונטלי שיוצר מראה מגוון ומעניק חווית קניה קלה, נעימה ונוחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה