כסף וצרכנות

מוביט תעזור לכם לתכנן את הקיץ: כך היא תעשה זאת

אפליקציית מוביט תעזור לכם להגיע למקומות בילוי בקיץ בעזרת תכנון נקודת יציאה עד היעד - תוכלו לבדוק את זמני ההגעה של הקווים השונים ולשלם עבור הנסיעה 
מערכת ice | 
מוביט (צילום Magma Images)
החופש הגדול כבר כאן וכולנו מחפשים את מקומות הבילוי השווים לקיץ. השנה, במקום לעמוד בפקקים ארוכים, לחפש חניה ולחשב מחירי דלק - אפשר להגיע לאטרקציות הכי שוות בקלות ובנוחות עם תחבורה ציבורית ולחסוך זמן וכסף.
עם Moovit, הדרך שלכם לאטרקציות של הקיץ תהיה אפילו נוחה יותר. ב-Moovit תוכלו לתכנן את המסלול שהכי מתאים לכם מנקודת היציאה ועד היעד באמצעות כל סוגי התחבורה הציבורית בארץ, כולל אוטובוסים, רכבות, רכבת קלה, קורקינטים ועוד.
ב-Moovit ניתן לבדוק את זמני ההגעה של קווי התחבורה הציבורית לתחנות השונות בזמן אמת כדי שלא תבזבזו זמן יקר בהמתנה בתחנה, וגם לשלם עבור הנסיעה בתחבורה הציבורית בקלות ובנוחות ישירות מהנייד.
אז אם אתם מחפשים אפשרות נוחה, זולה ופשוטה לטייל בקיץ, בחרו בתחבורה הציבורית ותהנו ממגוון היתרונות שהיא מציעה. Moovit תסייע לכם לתכנן את הנסיעה וגם לשלם עליה בקלות וביעילות.
כזכור, אפליקצית מוביט השיקה לאחרונה פיצ'ר חדש בשם "שיתוף' פרטי המסלול שלכם עם חברים", Avatar Moovit Support, שישרת את המשתמשים בדרך ובעיקר אלו שצריכים עזרה בהגעה ליעד מסוים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה