כסף וצרכנות

האפליקציה הישראלית כובשת את מנהטן: הכירו את Ole

אפליקציית המשלוחים הישראלית לפריטי אופנה כובשת את מנהטן. אפליקציית Ole רק הושקה בתפוח הגדול וכבר היא הפכה להיות אהובה ביותר בקרב הלקוחות ובתי העסק כאחד. אס כמה יעלה לכם משלוח עד הבית?
מערכת ice | 
משלוח של אפלייקצית אולה (צילום אריאל שלו)
לפני קצת יותר מחצי שנה הכרנו לכם את אפליקציית אולה (Ole) שמספקת לכם את ההזמנות מחנויות האופנה השונות ובתשלום סמלי בלבד. כעת, האפליקציה הייחודית הגיעה למנהטן והיא כבר עושה כותרות.
תושבי האזור יכולים ליהנות מהזמנות מבתי אופנה יוקרתיים נבחרים עם תשלום סמלי של חמש דולר בלבד. עם הגעת השליח הם יכולים למדוד את הבגדים ולשלוח איתו חזרה את מה שהם לא רצו. הלקוחות ישלמו רק את התשלום על המשלוח ורק על הפריטים שבחרו לא להחזיר לחנות. נכון לעת זו עשרה בוטיקים בחרו לעבוד עם המיזם הישראלי.
אך זה ממש לא נגמר כאן, מתברר שהשליחים שגויסו לעובדה זו הם גם אנשים שמתעניינים באופנה (נשים ותלמידי אופנה) ולכן הם יכולים ואכן מסייעים ללקוחות בבתים לקבל החלטה בנוגע להחזרות שלהם. 
האפליקציה הושקה בתפוח הגדול לפני חמישה חודשים וכעת היא אפילו מתרחבת ללונג איילנד וניו ג'רזי. לפי המקים, גל אהרון, המחיר הממוצע לעסקה עומד היום על כ-400 דולר. כמו כן, מסתמן כי בתי העסק מרוצים מאוד מהשירות היות שבעבר הם היו מקבלים את ההחזרות לפחות אחרי שבועיים וכעת העסק מתנהל בצורה יעילה ומהירה יותר שגם חוסכת הוצאות. 
אז איך זה עובד? מרגע ההזמנה שליח או שליחה של אולה יגיע לבית הלקוח עם ההזמנה ויש לו הוראה מלמעלה לחכות בסמוך לבית כ-15 דקות. הלקוחות יודעים שמחכים להם ולקראת תום רבע השעה הם מקבלים התראה על כך שעליהם להחליט אם להחזיר או להשאיר את המוצרים. גם אצלנו בארץ השירות פועל בשיתוף רשת H&M.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה