כסף וצרכנות

בשורה רעה לטסים מנתב"ג: הטיסות ליעד האהוב מבוטלות

בעקבות שביתת תחבורה ענקית שהחלה היום (ראשון) בגרמניה ותימשך לכל הפחות עוד יומיים, טיסות רבות מאוד במדינות שונות בעולם שאמורות להגיע למדינה צפויות להתבטל, כולל כאן מישראל, כאשר בשלב זה מדובר על שדות התעופה בפרנקפורט ומינכן, לשם אל על הודיעה כבר כי לא תטוס בימים הקרובים
מערכת ice |  5
אל על (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
בעקבות שביתת תחבורה ענקית שהחלה היום (ראשון) בגרמניה ותימשך לכל הפחות עוד יומיים, טיסות רבות מאוד במדינות שונות בעולם שאמורות להגיע למדינה צפויות להתבטל, כולל כאן מישראל.
במסגרת שביתת הענק בתחבורה הגרמנית,  יבוטלו טיסות בעיקר למינכן ולפרנקפורט, שני יעדים פופולריים בקרב הישראלים. חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה היא זאת שמפעילה טיסות ישירות לפרנקפורט, וזו כבר הודיעה כי היא תיאלץ לבטל לפחות חלק מהטיסות היום ומחר. 
נמל התעופה בפרנקפורט משמש כיעד מרכזי במיוחד לטיסות קונקשיין, כאשר רבים מהנוסעים שטסים מישראל בימים הללו לגרמניה עוברים שם בדרכם ליעדים אחרים, או בחזרה לישראל, כשכעת ינסו למצוא להם דרכים חלופיות, אך כדאי מאוד להתעדכן בכל הנוגע לשביתה בגרמניה.
גם אל על הודיעה שהיא תיאלץ לבטל טיסות למינכן בעקבות המצב בגרמניה. כרגע, הטיסות לבירת המדינה ברלין לא מבוטלות, אך גם הן עשויות להיות מבוטלות. כך או כך, אם אתם אמורים לטוס לגרמניה היום או מחר, מומלץ לוודא מראש את מצב הטיסה שלכם מול חברת התעופה ולהתעדכן.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כתבה 4
    ניר אייל 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה וחרפה לעם ישראל שאלו יעדי טיסה אהובים עליו. ארור מי שדורש על האדמה הזאת.
    סגור
  • 4.
    ״היעד האהוב״
    תמה 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ״היער האהוב״ לפני כמה עשרות שניפ הם מיררו לנו את החיים ורצחו כ60 מיליון יהודים. ממש לא לגיטימי לכתובהיעד האהוב, בטוח שגרמניה לא הייד האהוב בכלל.
    סגור
  • 3.
    אוי לא, בשורות איומות. (ל"ת)
    רחל 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    ממש אנרכיסטים הגרמנים האלה, צריך לפטר אותם מיד. (ל"ת)
    שרת התחבורה 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    מה עם טיסות לאוסטרליה???
    בני 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שהבטחתם
    סגור