כסף וצרכנות

חג הפסח מתקרב - איפה תמצאו את סל הקניות הזול ביותר?

בדיקה של סל מוצרים לכבוד חג הפסח בלא פחות מתשע רשתות קמעונאות מוכרות בארץ גילו כי ישנם פערים משמעותיים בין הרשתות, כי המחירים למעט המבצעים פעמים רבות לא מופיעים על המוצר. כמו כן, איך תוכלו לחסוך בהיקף ההוצאה שלכם?
מערכת ice | 
סל קניות לחג הפסח (צילום shutterstock)
עד כה פורסמו לא מעט ידיעות על כך שסל הקניות לחג הפסח הקרוב הולך לעלות משמעותית ביחס לשנים הקודמות והסיבות לכך מגוונות, רבות ובעיקר מתסכלות. עם זאת, טרם נבחן מי מהרשתות תעזור לי בכל זאת לחסוך כמה שקלים - עד עכשיו.
על פי בדיקה של אתר ynet נמצא כי בקרב תשע רשתות קמעונאות, בהן כאלו שמתיימרות להיות הזולות ביותר כמו קרפור, רמי לוי היא היחידה שלכאורה לא הרימה את מחיריה עבור סל מוצרים בסיסי לפסח ולצדה באחוזי העלאה נמוכים יחסית נמצאות אושר עד, יוחננוף, חצי חינם ומחסני השוק. 
עם זאת, נמצאה בעיה אחרת וחשובה בעת הביקור בסניפים של הרשתות והיא התמחור על המוצרים. בסניפים רבים נמצא כי מגוון מוצרים לא נושאים מדבקת מחיר, למעט הודעה על מבצע כללי. על פי ההערכות הרשתות השונות משנות את המחירים של המוצרים לקראת פסח בימים האחרונים ובאופן תדיר וזאת מתוך ידיעה שהן נבדקות על רשתות התקשורת.
אז מה הפתרון לעליית המחירים הקיצונית במסגרת המוצרים הבסיסיים לחג? קנייה חכמה. על המלצות מומחים חשוב לבצע שוק נרחב ולברר באיזו רשת יש את סל המוצרים הזול ביותר שרלוונטי לנו לחג. כמו כן, הם ממליצים להפחית בצריכת מוצרים שהתייקרו ושאינם מטיבים עמנו בכל מקרה, דוגמת משקאות מתוקים וזאת לצד ויתור על מוצרים יקרים בנוהל כמו קבאנוס.
יתרה מכך, הבחירה במוצרי בריאות, שמלכתחילה מתומחרים גבוה יותר, אינה תמיד בריאה ולכן מומלץ לבדוק גם את רשימת המרכיבים ולא רק את המחיר לפני הקנייה. לבסוף, ההמלצה הכללית היא להקדים ולקנות את מה שניתן, לקנות בהתאם להיקף האירוח שלנו ולא מעבר וכדומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה