כסף וצרכנות

קוקה קולה מזנקת במחירים: כמה תצטרכו לשלם יותר?

על פי המחירון החדש של החברה המרכזית, קוקה קולה, זירו ודיאט יתייקרו ב־6.7%, משקאות מוגזים 500 מ"ל יתייקרו ב־2%. בירות טובורג קרלסברג ומאלטי יתייקרו ב־6.7%. הבירות של גינס וויינשטפיין יתייקרו ב־4%
מערכת ice |  7
קוקה קולה (צילום unsplash)
אתם מוכנים לזה? אם לא הספיקו לכם ההתייקרות בענף המזון, היום (ראשו) נודע כי גם בקבוקי הקוקה קולה מתייקרים, זאת לאחר שהחברה המרכזית מצטרפת לעליות המחירים במשק עם עדכון כלפי מעלה של המחירים.
רשתות הקמעונאות קיבלו את המחירון החדש מהחברה המרכזית עם פירוט על עליית מחירי המוצרים שייכנסו לתוקף בקרוב. בעליית המחיר כלולות הבירות ואלכוהול לפני החג כמו גם במשקאות הקלים אחרי החג. עתה קוקה קולה, זירו ודיאט יתייקרו ב־6.7%, משקאות מוגזים 500 מ"ל יתייקרו ב־2%. בירות טובורג קרלסברג ומאלטי יתייקרו ב־6.7%. הבירות של גינס וויינשטפיין יתייקרו ב־4%

רק לאחרונה דווח על מחסור חמור שהחל בחודש פברואר האחרון במארזי הפחיות בשישיות של קוקה קולה וקוקה קולה זירו בישראל ברשתות המזון השונות. המחסור במארזי הפחיות של קוקה קולה קשור לעניין תפעולי, שכן יש תקלה זמנית בעיטוף (השרינק) של מארז הפחיות בלבד.
יש לציין כי אין כל בעיה להשיג פחיות בודדות, אשר משווקות כרגיל, כאשר מדובר כאמור רק במארזים של שישיות. אגב, המארזים חזרו לאחרונה, אבל כאמור, תאלצו לשלם עכשיו יותר עבור המוצרים של קוקה קולה.
 
בעקבות כך, שופרסל, כמו גם רשתות מזון גדולות שכבר החלו מזמן במהלך, החלו למכור פחיות של קוקה קולה ביבוא מגאורגיה. בחלק מסניפי שופרסל מוצעות רק פחיות ביבוא מקביל ובחלק מוצעות גם ביבוא מקביל וגם ביבוא רשמי. המכירה של המותג הרשמי וכן של המותג ביבוא מקביל עוזרת לשופרסל להציע מחיר טוב יותר לצרכנים, שכן המוצרים הללו מוצעים ברשת באותו המחיר.
מקוקה קולה נמסר לישראל היום כי "אין מחסור בפחיות. יש מחסור זמני במארזי שישיות של פחיות בלבד, עקב עניין תפעולי הקשור במעטפת המארז. המארזים יחזרו בקרוב".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    חרם
    סימון 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מכור לקולה יותר מ30 שנה אני חושב שהגיע הזמן שננצל את הכוח שלנו בתור צרכנים מהיום אני לא שותה יותר קולה ואני חושב שכולם צריכים להחרים את קוקה קולה רק ככה ננצח את יוקר המחיה
    סגור
  • 6.
    למה אתם קונים את הרעל הזה
    אריה 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואת שאר השתיה המתוקה?
    סגור
  • 5.
    מה באמת
    אורן לוי 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני פשוט לא משלם אני פשוט לא קונה
    סגור
  • 4.
    חרם
    קוקלה לא 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להפסיק לקנות. בסוף יתחננו שנקנה בהרבה יותר זול
    סגור
  • 3.
    יוקר מחיה!
    אנצי! 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט לא קונים.משקאות מוגזים יש בשפע ולא חייבים לפשוט את הרגל כדי לקנות אותם.תמיד לסנן פרסומות,כשהן רוצות שהצרכן יפעיל רגש, אז הצרכן חייב להפעיל שכל!!!!
    סגור
  • 2.
    רגע רגע
    שוקי חייק 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השר מוקליץ לא הוריד את המס .
    סגור
  • 1.
    אני מזמן עברתי לחברה אחרת בלי שום קשר.
    Seysul 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא התעורר בי החשק לרגע לשוב לקוקה קולה... עכשיו, עוד יותר.
    סגור