כסף וצרכנות

חברת התעופה במבצע מטורף לישראלים: כרטיס טיסה בחצי מחיר

חברת התעופה היוונית Aegean הכריזה על מבצע חסר תקדים לרגל השנה החדשה, שימשך עד מחר, במסגרתו מציעה עד 50% הנחה ברכישת כרטיסי טיסה הלוך ושוב במחלקת תיירים, לכל הטיסות הישירות וטיסות ההמשך מ/אל כל היעדים הבינלאומיים מ/אל יוון בכיוון אחד או הלוך ושוב
מערכת ice | 
טיסות בזול (צילום shutterstock)
חברת התעופה היוונית Aegean הכריזה על מבצע חסר תקדים לרגל השנה החדשה, שימשך עד מחר (שני) בלבד. החברה מציעה עד 50% הנחה ברכישת כרטיסי טיסה הלוך ושוב במחלקת תיירים, לכל הטיסות הישירות וטיסות ההמשך מ/אל כל היעדים הבינלאומיים מ/אל יוון בכיוון אחד או הלוך ושוב.
המבצע המטורף שמציעה חברת התעופה היוונית Aegean תקף לרכישה עד ה-16 בינואר, להמראות בין התאריכים: ה-1 במרץ ועד ה-31 באוקטובר 2023 עבור טיסות המופעלות על ידי AEGEAN ו-Olympic, חברת הבת שלה.
כזכור, רק לאחרונה פורסם בארצות הברית כי חברת התעופה Frontier Airlines תספק שוברי טיסה בחינם לכל מי שיאמץ את אחד משלושת החתלתולים, שנקראו על שם חברות תעופה אמריקאיות, ממקלט לבעלי חיים בלאס וגאס. 
החתולים - בשם Frontier, Spirit ו-Delta, הגיעו לאחרונה ל-Animal Foundation של לאס וגאס, מקלט החיות הגדול ביותר בנבאדה. "נשמח לתרום שני שוברי טיסה לאנשים שמאמצים את דלתא וספיריט, ועוד ארבעה כרטיסים לאדם שמאמץ את Frontier", צייצה בחשבון הטוויטר שלה החברה בשבוע שעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה