תיירות

רוצים לקבל כרטיס טיסה בחינם? זה מה שאתם צריכים לעשות

חברת התעופה Frontier Airlines תספק שוברי טיסה בחינם לכל מי שיאמץ את אחד משלושת החתלתולים, שנקראו על שם חברות תעופה, ממקלט לבעלי חיים בלאס וגאס
מערכת ice | 
טיסות בזול (צילום shutterstock)
חברת התעופה Frontier Airlines תספק שוברי טיסה בחינם לכל מי שיאמץ את אחד משלושת החתלתולים, שנקראו על שם חברות תעופה, ממקלט לבעלי חיים בלאס וגאס, כך פורסם בארצות הברית.
החתולים - בשם Frontier, Spirit ו-Delta, הם שהגיעו לאחרונה ל- Animal Foundation של לאס וגאס, מקלט החיות הגדול ביותר בנבאדה. "נשמח לתרום שני שוברי טיסה כל אחד לאנשים שמאמצים את דלתא וספיריט וארבעה שוברים לאדם שמאמץ את Frontier", צייצה חברה מדנבר בשבוע שעבר.
השוברים נמסרו למקלט, אך לא יחולקו עד שהחתלתולים יהיו מוכנים לאימוץ בעוד כחודש, אמר נציג חברת התעופה. "לארגון האימוץ יש את השוברים ביד והוא הביע את תודתו", אמרה מנהלת התקשורת הארגונית של Frontier, ג'ניפר דה לה קרוז.
"החתלתולים קצת צעירים לאימוץ עדיין, לפי מה שהארגון ציין, אבל אמורים להיות מוכנים לאימוץ בעוד חודש בערך", חלק מהמגיבים בטוויטר הטילו ספק בשמות, שכן בניגוד ל-Frontier ו-Spirit, דלתא אינה חברת לואו-קוסט. אחד החתלתולים היה אמור להיקרא Southwest, כך מסרה קרן החיות בטוויטר - עד שמשבר הביטול של חברת התעופה בשבוע שעבר העניק את השם bad juju. בכל מקרה, יש לכם מקום בבית לחתול?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה