כסף וצרכנות

הלוטו בטירוף: זוכה אחד בפרס השני בגודלו בהיסטוריה

בהגרלה השנייה בגודלה בלוטו האמריקאי (המגה מיליונים) יצא זוכה אחד מאושר שהכניס לכיסו סכום כסף דמיוני של לא פחות מ-1.35 מיליארד דולר
מערכת ice | 
כרטיס להגרלת לוטו (צילום pixabay)
בדרך כלל יום שישי ה-13 אמור להיות כזה שלא כל כך יאיר לכם פנים, אבל אם תשאלו אזרח אמריקאי אחד מדובר ביום המזל שלו בחיים, זאת לאחר שזכה בסכום כסף מטורף במגה מיליונים (הלוטו האמריקאי) של  1.35 מיליארד דולר, שווה ללמעלה מארבעה וחצי מיליארד שקלים.
מדובר למעשה בזכייה השנייה בגודלה בכל ההיסטוריה של ארצות הברית בה זכה האלמוני האמריקני, זאת לאחר שלמזלו הרב הוא הצליח להמר בהצלחה על כל ששת המספרים הזוכים בכרטיס, וכן על מספרו של "כדור הזהב".
מנכ"ל חברת המגה מיליונים התייחס לזכייה המטורפת של אותו אלמוני וסיפר: זוהי הזכייה הרביעית בשווי למעלה ממיליארד דולר בהיסטוריה של 'מגה מיליונים'. אנו מודים לכלל לקוחותינו על ההתלהבות והתמיכה". כעת, על פי החוק בארצות הברית, אותו זוכה אלמוני יצטרך לבחור האם לקבל את הפרס רטרואקטיבית שיחולק לו על פני 30 שנה, בהן יכניס סכום כסף מסוים בכל שנה, או שמא לקחת את כספי הזכייה באופן מיידי במזומן, רק שאם יעשה זאת הוא יצטרך לוותר על סכום כסף נכבד וישלשל לכיסו 725 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה