כסף וצרכנות

הלוטו בטירוף: ההגרלה בה תוכלו להפוך למיליארדרים יוצאת לדרך

הפרס הראשון במגה מיליונים (הלוטו האמריקאי) ממשיך לצמוח אחרי שלא נמצא זוכה בהגרלה האחרונה שנערכה, כשהקופה כרגע גדלה ללא פחות מ-1.35 מיליארד דולר. למרות זאת, 12 אנשים הצליחו לפגוע בחמישה מספרים והרוויחו מיליון דולר כ"א
מערכת ice | 
לוטו (צילום Photo by Waldemar Brandt from Pexels)
הפרס הראשון במגה מיליונים (הלוטו האמריקאי) ממשיך לצמוח אחרי שאתמול (שלישי) לא נמצא אף זוכה בהגרלה האחרונה שנערכה, כשהקופה כרגע גדלה ללא פחות מ-1.35 מיליארד דולר. 
המספרים הזוכים בהגרלה האחרונה היו: 7, 13, 14, 15, 18, כאשר המגה בול (המספר החזק) היה 9. הפרס עמד על 1.1 מיליארד דולר והוא היה הפרס השלישי בגובהו בהיסטוריה של המגה מיליונים. כזכור, שתי הזכיות הגבוהות ביותר של המגה מיליונים בכל הזמנים התרחשו ב-23 באוקטובר 2018 כאשר אדם בודד זכה ב-1.537 מיליארד דולר וביולי האחרון, כאשר 1.337 מיליארד דולר הוענקו לזוכה מאושר.
על על פי שלא היה זוכה יחיד בהרגלה האחרונה, לא פחות מ-12 אנשים הצליחו לפגוע בחמישה מתוך ששת המספרים שעלו בהגרלה, וכל אחד מהם הכניס לכיסו מיליון דולר, כאשר הזוכים הגיעו מניו יורק, ניו ג'רזי, פנסילבניה, קליפורניה ופלורידה
בארצות הברית חלוקת הפרסים עובדת בצורה מעט שונה מבישראל. 12 הזוכים במיליון הדולרים יצטרכו לבחור, האם לקבל סכום נמוך משמעותית מהזכייה במכה אחת במזומן, או לפרוס את הסכום המלא ל-29 שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה