כסף וצרכנות

גיא לרר פונה לגולשים: "מה אתם מעדיפים?"

מגיש "הצינור" פרסם סקר בחשבון הטוויטר שלו בנוגע לעליית מחירי המזון, כשהוא ממשיך את המאבק הצרכני
מערכת ice |  2
גיא לרר (צילום מיכה לובטון, פלאש 90/ יונתן זינדל)
גיא לרר ממשיך את המלחמה שלו בעליית המחירים וכעת הוא פונה לציבור. בחשבון הטוויטר שלו, הוא פרסם סקר עבור העוקבים: "מלחמת המדפים הריקים היא כבר עובדה מוגמרת, האם אתם מעדיפים מלחמה אקטיבית נגד הענקיות גם במחיר של חוסרים, או רוצים לשלם יותר ולקבל אספקה סדירה?" ומתחת לזה שתי אופציות בחירה: "מלחמה, מדפים חסרים" או "עליות מחירים ומדפים מלאים".
אמש (ראשון) לרר פרסם כי שוחח עם כמה מרשתות השיווק הגדולות בישראל שהצהירו לאחרונה כי הן לא יעלו מחירים על אף הדרישה של ייבואניות ויצרניות המזון בישראל כמו יוניליוור ודיפלומט. מנכ"לית לובי 99 לינור דויטש תייגה את לרר וכתבה: "בוקר טוב לכל מי שעדין לא בטוח כמה כוח יש לציבור אקטיביסטי והאם מחאת צרכנים עובדת. בדיונים פנימיים בין בעלי המניות בתנובה מפעילים חלק מהם לחץ להעלות מחירים בדומה לטרה".
עוד הוסיפה דויטש בציוץ שלה: "בהנהלה חוששים מדעת הקהל והשלכות נוספות לאור האקטיביזם הצרכני״ תנובה- החשש מוצדק, השטח חם, אל תנסו". לרר השיב לה וכתב: "למי שלא הבין כמה מונח על הכף".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדף ריק. (ל"ת)
    חיים 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מדף ריק
    מולייר 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדף ריק עדיף מכיס ריק.
    סגור