כסף וצרכנות

תיקון מסך לאייפון הופך קל יותר: החלפה לחלקים מקוריים עד 24 שעות

אפל הסמיכה את אידיגיטל לתיקון מסכי אייפון ישירות בסניפים החל מינואר 2021, עוד באותו היום. כל התיקונים יהיו בחלקי חילוף מקוריים ורישמיים של Apple והכי חשוב גם תישמר האחריות
שרון טל |  1
אייפון שבור (צילום Pexels)
מי מאיתנו לא מכיר את הרגע שנשבר המסך של האייפון וכעת צריך להתרוצץ ולחפש תיקון מהיר. עד היום, על מנת לתקן את מסכי האייפונים בחלקי חילוף מקוריים, היה ניתן לעשות זאת רק דרך מעבדות רשמיות, דבר שמסרבל את התהליך וגורם לנו להיוותר בלי המכשיר שלנו ימים ארוכים. 
החלפת מסך שבור למסך מקורי משמעותית מאד שכן במידה ומסך האייפון מוחלף למסך לא מקורי או במעבדה לא רשמית, אחריות היצרן על המסך מתבטלת. בנוסף, פונקציית טאצ׳ ID אינה פועלת והעמידות לנוזלים נפגמת. כעת זה עומד להשתנות. 
היום (רביעי), הכריזה אפל על מהלך משנה שוק בעולם תיקוני המסכים בישראל: החברה אישרה לאיידיגיטל לתקן מסכי אייפון ולהחליפם למסכים מקוריים החל מינואר 2021. בעקבות המהלך, איידיגיטל תקים ותפעיל מינואר בסניפי הרשת שירות לתיקון מסכים של מכשירי אייפון. כל התיקונים יהיו בחלקי חילוף מקוריים ורישמיים של Apple. בשלב הראשון יוקמו עמדות כאלה בתשעה סניפים, ובהמשך יוקמו בסניפים האחרים.
לראשונה בישראל, ניתן יהיה להחליף למסך מקורי תוך שעות ספורות ועד 24 שעות לכל היותר.המעבדות שיוקמו בסניפים כולן מאושרות על ידי אפל ועומדות בסטנדרטיים השירותיים שקבעה.
איילת צרפתי-רוזן, מנכ"לית איידיגיטל: "במשך שנים מובילה אידיגיטל את חווית אפל בישראל. ההסמכה החדשה של אפל מאפשרת לנו כעת לעשות שינוי בשוק תיקוני המסכים בישראל".  בזכות הפריסה של 18 סניפים והיותנו מעבדה מורשית, נוכל לייצר לראשונה בישראל, אופציה מהירה לתיקון רשמי ובחלקים מקוריים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Touch ID ,Face ID לא מתבטל
    לא נכון בכלל 12/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה שקרית וממומנת. Touch ID ,Face ID לא מתבטל באף תיקון של מעבדה חיצונית. והעליות יקרות משמעותית. כתבה ממומנת שהינה פרסומת שקרית.
    סגור