כסף וצרכנות
רמי לוי, יוחננוף או ויקטורי? זו הרשת הזולה למוצרים ללא גלוטן
חלק מרשתות המזון בארץ מציעות היום מבצעי עומק ביום ללא גלוטן. מדובר במבצעים על מוצרים שביומיום נחשבים ליקרים. יצאנו לבדוק, איזו רשת היא המשתלמת ליום זה? כל הפרטים
היום מציינות רשתות המזון ברחבי הארץ את יום המודעות לצליאק ביוזמות ומבצעים ייעודיים לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן. על רקע העלייה במודעות לאורח חיים נטול גלוטן והביקוש הגובר למוצרים מותאמים, הרשתות יוצאות במבצעים רחבי היקף על מגוון מוצרים החל מעוגיות ועד לפסטות, חטיפים וקמחים ייעודיים.
יש לציין, כי בימי שגרה מדובר במוצרים שהם יקרים לצרכן, מה שהופך את הימים הללו משתלמים לצרכנים שצריכים את המוצרים הללו, במיוחד שרובם יבשים ויכולים להחזיק בתוקף ארוך, לפחות עד פסח בו יוכלו שוב לחדש מלאי במחירים זולים.
שלושת רשתות המזון הגדלות בארץ רמי לוי, יוחננוף וויקטורי יצאו היום במבצעי כאסח לטובת המוצרים הללו, כל רשת והמבצע שלה. הרשתות מציעות מגוון מוצרים של חברות גדולות כמו אסם, ברילה, שטראוס ועוד.
הרשת שמציעה את ההנחות הגבוהות ביום זה עם כמות פריטים גבוהה ובלי מועדון וכדומה,, היא רשת רמי לוי שמציעה 50% על מגוון מוצרים ללא גלוטן, מוגבל ל-10 פריטים בקנייה אחת רחבה. ללא צורך במועדון או כרטיס אשראי.
רשת יוחננוף, גם היא מציעה 50%, אך מגבילה זאת לחברי מועדון או למצטרפים למועדון. אמנם היא מגבילה לרכישה רחבה החל מסכום של 99 שקל. בנוסף, ההגבלה גם היא של עד 10 פריטים בקנייה אחת.
רשת ויקטורי מציעה 40% +20% לחברי מועדון בכרטיס אשראי למגוון מוצרים ללא גלוטן. ההטבה מוגבלת ל-4 פריטים מאותו מוצר בקנייה ללא הגבלת סכום קנייה ולמשלמים בכרטיס אשראי של ויקטורי.
עוד ב-
מעבר להנחות עצמן, המהלך של הרשתות הוא גם הזדמנות חשובה להעלות את המודעות הציבורית לצליאק ולצרכים הייחודיים של הסובלים ממנו. בישראל חיים כיום עשרות אלפי חולי צליאק המאובחנים רשמית, ועוד רבים שנמנעים מגלוטן מטעמי בריאות או בחירה אישית. עבורם, יום המודעות הוא לא רק הזדמנות לחסוך, אלא גם מסר של הכלה ונגישות, שחולי צליאק הם חלק בלתי נפרד מהשיח הצרכני ומהשוק הקולינרי בארץ.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



