כסף וצרכנות
רמי לוי שובר את השוק: זה מה שיקרה החודש ברשת
רמי לוי מצטרף לחודש נובמבר הידוע כחודש הקניות ויציע מגוון הצעות ומבצעים אטרקטיביים לצרכנים. כל הפרטים
חודש נובמבר הפך בשנים האחרונות לסמל עולמי של קניות, מבצעים ושופינג, חודש בו הצרכנים נהנים ממבצעים חסרי תקדים על מגוון תחומים: אופנה, ביגוד, הנעלה, אלקטרוניקה, מוצרי חשמל ועוד. אך השנה, לא רק רשתות האופנה והמותגים מצטרפים לחגיגה ,גם רשתות המזון הגדולות נכנסות חזק לזירת המבצעים, ומציעות הנחות עמוקות במיוחד על מגוון רחב של מוצרים.
אחת מהרשתות הבולטות שמובילה את המהלך היא רמי לוי שיווק השקמה, שמכריזה על קמפיין חגיגי תחת השם "פינק נובמבר". במסגרת מהלך זה, רמי לוי מציגה גל מבצעים מקיף בכל קטגוריות המוצרים, החל ממוצרי מזון בסיסיים ועד למוצרים לבית, טיפוח וניקיון הכל במחירים המזכירים את מבצעי תקופת החגים.
החגיגה תימשך לאורך כל חודש נובמבר, ותציע ללקוחות הזדמנויות חיסכון משמעותיות במיוחד.
במקביל להשקת חודש המבצעים, רמי לוי מציגה גם חידוש דיגיטלי משמעותי, השקת "הארנק הדיגיטלי" של הרשת. מדובר בפלטפורמה חדשנית שמעניקה ללקוחות קופונים אישיים ופרסונליים, המותאמים להם באופן ייחודי על פי הרגלי הקנייה שלהם.
עוד ב-
ולכבוד חודש נובמבר, רמי לוי לוקחת את זה שלב קדימה: הקופונים האישיים, שבדרך כלל מתעדכנים אחת לחודש, יהפכו כעת לשבועי, יתחדשו בתדירות גבוהה יותר, ויציעו הנחות עמוקות עוד יותר, כולל כפל מבצעים. מהלך זה ממחיש את השילוב שבין חדשנות דיגיטלית לבין אסטרטגיית מבצעים רחבה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



