כסף וצרכנות

הלוטו בהפתעת ענק: מי המאושר שזכה ב-10 מיליון שקל?

בהגרלה שהתקיימה ב-1 ביוני נרשם זוכה יחיד בפרס הראשון בלוטו. מדובר בזוג נשוי בשנות ה-40 לחייו, ששיתף את אנשי מפעל הפיס שזו לא זכייתם הראשונה בהגרלות. "אחרי שהתחלנו את חיינו המשותפים, היינו צריכים לצמצם בהוצאות. אשתי אמרה שצריך לבטל את כרטיס המנוי, כי כבר זכינו, ומה הסיכוי שנזכה שוב?", סיפרו בהתרגשות
מערכת ice |  2
מפעל הפיס (צילום shutterstock)
בהגרלת הלוטו שהתקיימה במוצאי שבת של ה-1 ביוני, זכה זוכה יחיד בפרס הראשון בלוטו בסך של 10 מיליון שקלים. בהודעה לתקשורת שפורסמה היום (ראשון) צוין כי הזוכים הם זוג נשוי בתחילת שנות ה-40 לחייהם. הגבר עוסק בתחום ההנדסה והאישה בתחום הרפואה. הזוג שיתף את אנשי מפעל הפיס שזו לא זכייתם הראשונה בהגרלות הפיס.
"קצת לפני שהתחתנו זכינו באמצעות כרטיס 'מנוי פיס' בטיסה ונופש זוגי בברצלונה", שיחזרו הזוכים והוסיפו: "וזה יצא לנו ממש מושלם, כי טסנו מיד אחרי החתונה". הזוכה הוסיף: "אחרי שהתחלנו את חיינו המשותפים, הגענו למצב שהיינו צריכים לצמצם בהוצאות. אשתי אמרה שצריך לבטל את כרטיס המנוי, כי כבר זכינו, ומה הסיכוי שנזכה שוב? עכשיו בדיעבד אני יכול להגיד, מניסיון אישי, שגם אם זוכים אפשר לזכות שוב!".
 
כעבור 7 שנים, עברו הזוג בדרכם למפגש חברתי מול דוכן מפעל הפיס. "לא יודע איך להסביר, אבל הרי הפעם האחרונה בה השתתפנו בהגרלה כלשהי הייתה לפני שבע שנים והרגשתי שאני צריך לשלוח טופס לוטו. אמרתי לעצמי – 'מה כבר יכול לקרות? מקסימום תפסיד כמה שקלים'. ביקשתי מהזכיין טופס לוטומט מלא + אקסטרה בסכום של 48 ₪".

הזוכה המאושר בהגרלה על סך של 10 מיליון שקל (צילום: יח"צ מפעל הפיס)
ביום ראשון, יום לאחר ההגרלה, גילו הזוג שזכו בפרס הראשון. "גלשתי לאתר מפעל הפיס לגלות אילו מספרים עלו בגורל, והמספרים נראו לי תואמים. אשתי הורידה את יישומון מפעל הפיס כדי לסרוק את הטופס, ואז קפצה לנו הודעה שזכינו בפרס הראשון! בתחילה לא האמנו. התרגשנו מאוד. זו הייתה שעת ערב, והיינו צריכים להשכיב את הילדים לישון כדי שנוכל לשבת רגע, לאפס את המחשבות, ובעיקר לעכל מה בדיוק קרה לנו".
האישה מספרת: "לאחר שהשכבנו את הילדים לישון, יצאנו למרפסת. פתחנו בקבוק יין והתחלנו לדבר בינינו. בעלי שאל אותי מה הכי הייתי רוצה. לא חשבתי פעמיים, הצבעתי על הפנטהאוז המפואר בבניין סמוך אלינו ואמרתי לו 'את זה!'. שנינו צחקנו, כי גם ידענו שנצטרך לקבל החלטה מושכלת מה באמת אנחנו רוצים".
וכך, אל תוך השעות הקטנות של הלילה הזוג המאושר שוחח והגיע למסקנות. "אנחנו רוצים להיות חכמים. ייקחו כמה חודשים לבחון לעומק את נושא המשכנתאות, השקעות וכדו'. אנחנו יודעים שהכסף קודם כל יעזור לשדרג את הדירה בעוד חדר, לאו דווקא פנטהאוז מפואר. כמו כן הכסף יעשה לנו שקט לעתיד".
 

הזוג כרגע לא מתכוונים לספר לאף אחד על דבר הזכייה. "אולי בהמשך רק לקרובים לנו, כי כנראה נצטרך להסביר את מה שאפשר לנו לשדרג את הדירה. ואז נספר שזכינו בסכום קטן של מיליון-מיליון וחצי. לא רוצים לנקר עיניים, ולמרות שסומכים על הקרובים שלנו, מעדיפים שלא לשתף".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סיפור זוכים
    שירי 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא פורסם עד עכשיו על הזוכייה ב 54 מיליון ₪!!! האם מפעל הפיס חייב בכלל לפרסם את סיפור כל זוכה בפרס הראשון??
    סגור
  • 1.
    חומר למחשבה!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך זה שאף פעם אין כתבה בעיתון: מגדת עתידות זכתה בלוטו-ג'יי לנו!!!!
    סגור