כסף וצרכנות

ארומה מעלה מחירים: על מה תשלמו יותר כבר בשבוע הבא?

רשת בתי הקפה ארומה, מייקרת את מחירי התפריט שלה ב-5.2% בממוצע לעומת התפריט הקודם. העלייה תיכנס לתוקף כבר בשבוע הבא. בנוסף, הרשת ביטלה את ההנחה למזמינים קפה בטייק אווי, שייאלצו לשלם כעת מחיר רגיל כמו בישיבה במקום
מערכת ice |  1
ארומה (צילום פלאש 90)
רשת בתי הקפה ארומה, מייקרת את מחירי התפריט שלה, שמחיריו עולים כעת ב-5.2% בממוצע לעומת התפריט הקודם. ההתייקרות של ארומה תיכנס לתוקף כבר בשבוע הבא, יום שלישי, ה-3 ביוני 2024.
על פי הפרסום היום (חמישי) ב"כלכליסט", עדכון המחירים יהיה תקף לכל סניפי הרשת מלבד בסניפים בנתב"ג, בכותל, והסניף בבניין אפלייד מטיריאלס ברחובות שהינו חברתי בלבד.
נוסף על כך, אם עד היום שילמתם שקל פחות על הזמנה בטייק אווי, מהיום תאלצו לשלם מחיר רגיל. נוסף על כך, גם דילים כגון דיל קפה ומאפה, כריכים ותוספות, אייסים ומשקאות קרים יתייקרו גם הם. 
כזכור, זו ממש לא הפעם הראשונה שרשת בתי הקפה ארומה מעלה מחירים. רק באוגוסט 2022, לפני פחות משנתיים, הודיעה רשת בתי הקפה הפופולרית כי היא מייקרת את מחירי הקפה בלבד ב-7%. ארומה הסבירה בזמנו את עליית המחירים שלה בהתייקרות של מוצרי גלם רבים, בין היתר מחיר המים שעלה אז בכ-5%, מחיר החשמל שעלה בכ-10% אחוזים, ועוד התייקרויות נוספות שהיא חוותה בעצמה. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מילא הקפה יקר
    אהרון 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל למה הוא מהגרועים בישראל. אתה מזמין הפוך מקבל נס קפה
    סגור