כסף וצרכנות

רמי לוי וישראייר מזנקים: קפצו ב-26% לשיא בחודש אפריל

ישראייר ממריאה לגבהים חדשים עם נתוני תעופה מרשימים ורשמה גידול נאה של 26% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כשנתח השוק שלה בנתב"ג הגיע לכ-9%
מערכת ice |  1
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
חברת התעופה הלאומית ישראייר, בבעלותו של רמי לוי, מסכמת את חודש אפריל בשמי ההצלחה, שוברת שיאים והופכת לשחקנית מובילה בשדה התעופה הישראלי. בזכות מאמציה הנמרצים, החברה הצליחה להעפיל על כנפי התפוסה והפופולריות, מוכיחה את יכולתה להתמודד עם אתגרי התחום.
עם 106,332 נוסעים שהטיסה בחודש החולף, ישראייר רשמה גידול נאה של 26% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כשנתח השוק שלה בנתב"ג הגיע לכ-9%. מנתונים אלה עולה כי החברה השכילה להתגבר על חבלי הקורונה ולהמריא שוב אל שחקי ההצלחה.
   
בהשוואה לתקופת טרום-קורונה באפריל 2019, ישראייר הכפילה את מספר הנוסעים פי שלושה, מוכיחה צמיחה איתנה ויכולת התאוששות מרשימה. מאז אותה תקופה, הוסיפה החברה 65,445 נוסעים לסל הטיסות שלה.
כדי להפעיל את צי המטוסים המורחב, דאגה ישראייר להסמיך צוותי תעופה חדשים, לקלוט טייסים מנוסים ולהכשיר דיילים מצטיינים. בראייה צופה פני עתיד, הציבה המנכ"ל אורי סירקיס יעד של מעל 100 אלף נוסעים לחודש אפריל - ובכך עמדה החברה בהצלחה.  
עם שפע הנוסעים, צוותה המסור והתוכניות האסטרטגיות, ישראייר ממשיכה לפרוס כנפיים איתנות ולהוביל את תעשיית התעופה הישראלית אל המרחבים הבאים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה פח
    ישראייר 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל טיסה שניה איחור. מוזמנים לבדוק את לוח הטיסות
    סגור