כסף וצרכנות

95 שקל לשעה ורבע: באיזה חניון תשלמו את המחיר ההזוי?

אורחים שהגיעו לתערוכה באקספו אשר מתקיימת לרגל חג הפסח, גילו כי המחיר שהם נאלצו לשלם על חנייה של שעה ורבע עומד על 95 שקל. בתגובה, הנהלת המתחם אמרה כי מדובר בתקלה טכנית וכי מי שיהיה מעוניין יוכל לקבל החזר כספי
מערכת ice |  1
חנייה בתל אביב (צילום מרים אלשר ויוסי זלינגר פלאש 90)
אין ספק כי אחד "ההישגים" של מדינת ישראל היא היותה אחת המדינות היקרות ביותר מבין מדינות ה-OECD. מאז פרוץ המלחמה נגד חמאס חווינו גל עליות במחירים שהתבטא בעיקר ברשתות המזון, אך גם בתחומים נוספים – ביניהם חנייה.
משתמשים בקבוצת צרכנות בפייסבוק שיתפו כי הגיעו לתערוכה המתקיימת באקספו לרגל חג הפסח, ונאלצו לשלם סכום של לא פחות מ-95 שקל עבור חנייה של שעה ורבע בלבד. רבים יצאו נחרצות נגד אקספו בטענה שהמחירים "הזויים", ואחת הגולשות אף הוסיפה ואמרה כי מדובר ב"גניבה וחוצפה".
 
אחת הטענות הנוספות אשר עלתה היא שבאתר אקספו לא מצוין המחיר לחניון, כלומר לא היה ניתן להיערך בהתאם ולחנות בחניונים אחרים במידת הצורך. כפי שפורסם בוואלה, מנכ"ל חניוני סנטרל פארק עמית קדם, אמר: "אני לא רואה בעיה בקביעת תעריפים בחניון בהתאם לעומס, כמו שקורה למשל בטיסות ומלונות. בחניוני סנטרל פארק ניתן לבדוק מראש את התעריפים והתפוסה באמצעות האפליקציה שלנו". 
באקספו, אשר שייכת לעיריית תל אביב, אמרו כי מדובר בתקלה ומי שחויב בסכום המוגדל יכול לבקש החזר. "במתחם קיימים מספר חניונים. בחניון הרכבת או הדרייב אין המחיר ללא הגבלת זמן הינו 40 שקל וזהו התעריך הכי זול בעיר. במתחם הפנימי המחיר הינו 30 שקל לשעה ראשונה, 6 שקלים לכל תוספת של רבע שעה ומחיר מקסימלי ליום שלם הינו 80 שקל. ככל שלקוח חויב יותר מסכומים אלה זוהי תקלה טכנית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בכל הזדמנות גונבים את הציבור
    נז 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גניבה 95 שקל לשעה
    סגור