קריירה ולימודים

אנה זק פותחת בקריירה חדשה: הצעד המפתיע של הכוכבת נחשף

כוכבת הפופ הצעירה, שהחלה לאחרונה בזוגיות מתוקשרת עם יהונתן מרגי, פותחת בקריירה חדשה ומצטרפת לנבחרת הכוכבים של "רנואר". זק תחליף את הדוגמנית עומר נודלמן
מערכת ice | 
אנה זק (צילום איילת ארד)
אנה זק, כוכבת הפופ הצעירה שהחלה לאחרונה בזוגיות מתוקשרת עם יהונתן מרגי, פותחת בקריירה חדשה ומצטרפת לנבחרת הכוכבים של "רנואר", כך פורסם היום (שישי) על ידי ערן סוויסה, כתב התרבות של "ישראל היום".
זק תופסת את מקומה של עומר נודלמן, שנפרדה רשמית ממותג האופנה אחרי שלוש שנים ששימשה כחלק מהנבחרת שלו, כאשר גם רן דנקר שסיים את חוזהו מול החברה לא ימשיך בנבחרת. במקומם, יככבו בנבחרת החדשה של רנואר  יעל שלביה, טל מורד, ברק שמיר וידין גלמן.
כזכור, השבוע, יהונתן מרגי, בן זוגה הטרי של אנה זק, הגיב רשמית לזוגיות החדשה בין השניים, כשהתראיין לעמוד האינסטגרם של ישראל בידור, באמצע יום צילום למותג twentyfourseven. 
כשנשאל "איך זה קרה?" מרגי משתף שהוא הגיב על משהו שהיא העלתה באינסטגרם ומשם ראה שהשיחה זורמת טוב. בהמשך הוא מגיב לשאלה "מה אתה הכי אוהב בה?" הוא אמר, "אני בעיקר אוהב כמה שהיא טהורה, ממש טובה, כמה שאתה חושב שאתה בן אדם טוב, אתה עומד לידה ומרגיש שאתה חרא בן אדם". אך כשנשאל על האופציה של לגור ביחד הוא השיב "מוקדם, רק התחלנו קשר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה