קריירה ולימודים

נועה קירל ודניאל פרץ נחשפים: לא תאמינו מה השווי השנתי של הזוג

נועה קירל ודניאל פרץ הם ללא ספק אחד מהזוגות הכי נוצצים בביצה המקומית. כעת, הסכומים השנתיים אותם מכניסים השניים נחשפים, וכמה הכניסה עד היום כוכבת הפופ הצעירה בקריירה שלה?
מערכת ice |  1
דניאל פרץ, נועה קירל (צילום אינסטגרם/ דניאל פרץ, עומרי סילבר)
נועה קירל ובן זוגה הכדורגלן דניאל פרץ, כבשו את הביצה המקומית בשנה האחרונה עם זוגיות נוצצת במיוחד, שתפסה את הכותרות בישראל. כעת, בביזפורטל החליטו לצאת ולבדוק כמה שווה הזוג הנוצץ, וכמה כל אחד מהם מרוויח?
קירל עושה את רוב הונה בזכות קמפיינים, ביניהם גם לחברות ענק כמו "יס", "קוקה קולה" ו"פיג'ו", שמכניסים לה 2-3 מיליון שקל בשנה. על הופעות מכניסה קירל בסביבות מיליון שקל בשנה.
 
קירל גם כמובן משחקות בנוסף להכל, כך שהכניסה גם מהצגות כמו הפסטיגל 900 אלף שקל. למעשה, קירל מרוויחה כ-10 מיליון שקל בשנה, כאשר מאז עשתה את הפריצה המוסיקלית שלה, הכניסה קירל כ-50 מיליון שקל. 
לעומתה, בן זוגה פרץ, שחתם לאחרונה בקבוצת הפאר באיירן מינכן, הוא בין הכדורגלנים הישראלים המרוויחים ביותר. פרץ מרוויח בקבוצה הגרמנית כ-5 מיליון שקל בעונה. מכבי תל אביב הרוויחה עבור השוער 5 מיליון אירו, כאשר השווי שלו ירד לאזור ה-4 מיליון אירו, כייוון שעד כה שיחק רק פעם אחת במדי הגרמנים. למעשה, ההכנסות של השניים מוערכות בכ-15-20 מיליון שקל בשנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיהיה להם רק טוב ובהצלחה. די להיכנס להם לכיס ! (ל"ת)
    יצחק 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור