קריירה ולימודים

נשיא אוניברסיטת בר אילן: "לעצור את הרס יסודות הדמוקרטיה"

פרופסור אריה צבן התייחס למהפכה המשפטית ולמשבר החוקתי שהולך ומתקרב בסרטון לרגל ראש השנה: "המשבר החוקתי אליו אנו צועדים בעיניים פקוחות יחריב כל חלקה טובה"
מערכת ice |  1
אוניברסיטת בר אילן (צילום יחסי ציבור)
פרופסור אריה צבן, נשיא אוניברסיטת בר אילן ויושב ראש ועדת ראשי האוניברסיטאות התייחס למהפכה המשפטית בסרטון חדש ששלח לסגל האוניברסיטה לקראת ראש השנה: "המשבר החוקתי אליו אנו צועדים בעיניים פקוחות יחריב כל חלקה טובה."
במכתב שהובא מכלכליסט פרופסור צבן כתב: "אנחנו מסכמים שנה מאתגרת שמאיימת לערער את היסודות שעליהם מושתתת מדינת ישראל בכלל והאקדמיה בפרט. בהסתכלות קדימה לשנה החדשה אני קורא לראש הממשלה לעצור את הרס יסודות המדינה ולבלום את הקריסה לתהום.
האקדמיה כבר נפגעת. הלוחות הטקטוניים שכבר מזיזים את מדינת ישראל משפיעים עלינו. וייקח שנים לתקן את זה". כזכור, ראשי אוניברסיטאות המחקר בארץ פרסמו לפני חודשיים את הצהרתם בנושא, בה הם מתריעים שגופים אקדמיים מחו"ל שוקלים מחדש את היחסים עם מוסדות מקומיים.
בהצהרה שפורסמה על ידי כלל ראשי אוניברסיטאות המחקר נכתב: "אנו, נשיאים, רקטורים, מנכ"לים, סגני נשיא ודיקני פקולטות מאוניברסיטאות המחקר של ישראל, עומדים כאן ליד כנסת ישראל, ביום בו מתחיל הדיון בקריאה שניה-שלישית בהצעת החוק לצמצום עילת הסבירות. זהו יום קשה ועצוב לכולנו, יום ממנו חששנו זמן רב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תפנה לצד האנרכיסטי ולשלטון הדיקטטורי משפטי
    פטריוט 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס מכולכם. לא יעזור שלטון האליטות הסתיים . ושלטון המשפטי חייב גם להסתיים. או שויון לכולם או אין דבר במדינה
    סגור