קריירה ולימודים

אלין כהן בדייט עם השגריר: עם מי נפגשה בניו יורק?

אלין כהן, אשת העסקים הצעירה, נפגשה בבניין האומות המאוחדות בניו יורק עם שגריר ישראל באו״ם, גלעד ארדן. השניים דנו בדרכים חדשניות להסברה חיובית למדינת ישראל לקהלים צעירים ברחבי העולם באמצעות הרשתות החברתיות: "גאה שאוכל להירתם לטובת המדינה ולהעביר את המסרים החשובים שלנו בתקופה רגישה זו"
מערכת ice | 
אלין כהן (צילום יוטיוב/ גיא פינס)
משפיענית הרשת המובילה ואשת העסקים הצעירה אלין כהן, נפגשה בבניין האומות המאוחדות בניו יורק עם שגריר ישראל באו״ם, מר גלעד ארדן. השניים דנו בדרכים חדשניות להסברה חיובית למדינת ישראל לקהלים צעירים ברחבי העולם באמצעות הרשתות החברתיות.
לאחר המפגש בין אלין כהן לארגן, אשת העסקים הצעירה מסרה: "שמחתי לפגוש את השגריר ארדן ולהבין את חשיבות ההסברה הישראלית עכשיו יותר מתמיד. אני גאה שאוכל להירתם לטובת המדינה ולהעביר את המסרים החשובים שלנו בתקופה רגישה זו".
כזכור, לאחרונה כהן התפנתה מהלו"ז העמוס שלה וענתה לשאלות של העוקבים שלה באינסטגרם. בסטורי שהיא העלתה בחשבון שלה, היא חשפה את השאלה שהופנתה אליה מאחד העוקבים: "לא מפריע לך שעל כל דבר קטן שאת והמשפחה של עושים יש ביקורת?".
כהן הגיבה: "אם זה מפריע? כן. אי אפרש להגיד שלא. השאלה היא אם לתת לזה מקום בחיינו או לא. שנים שביקורות ותגובות רעות ניהלו אותי, נתתי להן לפגוע בי ולערער את הביטחון העצמי שלי. היום אני כבר לא אתן לזה מקום, זה המון עבודה עצמית שעברתי. ואין מה לעשות – ביקורות ותגובות זה גם חלק מהמקצוע, כיום אני מקבלת הכל באהבה. לגבי המשפחה שלי, הם הרבה יותר חזקים ממניע ולוקחים הכל בקלות יותר. אני הרגישה".
אלין כהן וגלעד ארדן (יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה