קריירה ולימודים

מתמודדת הישרדות חושפת איך יצאה בשאלה: "אמרתי לילדים שאני לא דתיה יותר"

מתמודדת הישרדות גל רובין, חשפה בפני חברותיה בפרק האחרון ששודר ברשת 13 על תהליך החזרה בשאלה שלה: "האנשים היחידים שנתתי להם דין וחשבון על התהליך שלי זה לילדים שלי. אמרתי שזה לא משנה במה אתם מאמינים, הכי חשוב זה דרך ארץ"
מערכת ice | 
הישרדות (צילום מסך רשת 13)
העונה החדשה של "הישרדות" ברשת 13 הביאה לנו למסך מספר שורדים אלמוניים לקהל הציבור הרחב בישראל, אך גם כמה כאלה שכבר עשו דבר או שתיים בתעשייה. אחת מהן היא השורדת גל רובין, שהשתתפה בתוכנית המסקרנת של כאן 11, "עוד ניפגש", זאת לאחר שהחליטה להתגרש מבעלה החרדי, מה שגרם לה להתנתק לחלוטין מאביה, ושם היא יצאה במסע כדי לחדש את הקשר שלהם.
בפרק האחרון ששודר אתמול (שבת), חשפה רובין בפתיחות על תהליך היציאה בשאלה שלה מול חברותיה לשבט: "התחתנתי בגיל 17 ושמתי כיסוי ראש וגרביונים. ואחר כך פאה. הייתה לי פאה כשזו תחפושת, ואתה כל פעם מוריד חלק, כל פעם כשהייתי קצת מחפשת איך אני משתחררת מזה, אז היו כותשים אותי. האנשים היחידים שנתתי להם דין וחשבון על התהליך שלי זה לילדים שלי. פשוט הושבתי אותם, כשאבא שלהם יצא מהבית, ולאט ידעתי פשוט מה להגיד".
רובין ממשיכה: "אמרתי להם שאני לא דתייה יותר, ושאני בדיוק אותה אימא, ושזה לא משנה אם בן אדם מאמין בבודהה או בעצים ואם הוא הומו או טרנסית או לסבית, או לא משנה מה הדת, גזע, מין שלו, חשוב הכי בעולם שתהיו אנשים שלא גונבים ולא משקרים, ויש להם דרך ארץ. וכל עוד יש לך מידות טובות, אתה טוב יותר מכל אחד אחר, ושאף אחד לא יגיד לך אחרת. והם מצליחים לראות את העולם קצת שונה ממה שהצלחתי להראות להם כשהייתי נשואה, ואני מה זה שמחה על זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה