קריירה ולימודים

ננסי ברנדס בווידוי כואב: "הבת שלי לא רצתה שום קשר איתי"

ננסי ברנדס חשף כי בתו חזרה בתשובה: "לפני שהיא חזרה בתשובה היא לא רצתה שום קשר איתי. בזכות החזרה בתשובה - הרווחתי בת. זה לא היה קל, אנחנו משפחה של חילונים"
מערכת ice |  1
יעקב אמסלם עינת שרוף וננסי ברנדס (צילום עינת נחום-לוי)
ננסי ברנדס, אחד הקומיקאים האהובים והוותיקים במדינת ישראל, התראיין אתמול (שבת) לתוכנית "אלוהים שלי" ברדיו YNET, וחשף כי הבת שלו חזרה בתשובה, ואיך זה בדיוק השפיע עליו.
ברנדס חשף: "בזכות החזרה בתשובה של הבת שלי, אני הרווחתי בת. לפני זה היא לא רצתה שום קשר עם אבא שלה. לפני כמה שנים היא התחילה לשמוע כל מיני הרצאות והייתה מוקסמת מההרצאות האלה. יום אחד היא הודיעה לי שהיא נוסעת לפנימייה ברמות, וזה לא היה לי קל. אנחנו משפחה של חילונים".
ברנדס התייחס גם לכך שהורים רבים מנתקים קשר מילדיהם אחרי שאלה חזרו בתשובה: "אני כל כך לא מסכים עם ההורים שמנתקים את הקשר כי הילד חזר בתשובה. הרי אתה רוצה שהילד יהיה מאושר. עכשיו הבת שלי מאושרת, וכשאני רואה את הבת שלי מאושרת, מה אכפת לי שהיא לא בקו שלי".
"הכי חשוב לי שאני רואה אותה, היא זוהרת והיא מדהימה, ויש בינינו קשר מדהים-מדהים-מדהים. אתה מדבר עם חילוני, אבל בזכותה אני קם כל בוקר, אומר 'מודה אני' ועושה נטילת ידיים. היא מקבלת אותי כמו שאני. זה הפורמט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משמח לשמוע איש חמוד
    גג 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעשה טובה די עם הבדיחות קרש שלך, אתה חיזקת את הקשר לבת ואני כמעט התגרשתי . חשבתי שהבדיחה שלך מצחיקה ...
    סגור