קריירה ולימודים

כוכבת המפקדת משנה כיוון: זה המקצוע החדש שבחרה

אלונה סער כתבה באינסטגרם שלה: "הודעה חשובה, זה אינו תרגיל! ובכן המון זמן התלבטתי אם זו קפיצה מעל הפופיק, שאתחיל להעביר שיעורים פרטיים. אחרי מחשבות רבות החלטתי, פופיק נועד שיקפצו מעליו". מי יוכלו ליהנות משירותיה?
מערכת ice |  1
כרזת עונה 2 של "המפקדת" (צילום כאן 11)
אלונה סער, שרק עכשיו סיימה עונה שנייה מוצלחת במיוחד של 'המפקדת' בכאן 11, החליטה שהיא עושה שינוי בקריירה שלה כדי להפוך למורה. בסטורי שלה היא סיפרה בדיוק למי היא מתכוונת לעזור.
סער כתבה באינסטגרם שלה: "הודעה חשובה, זה אינו תרגיל! ובכן המון זמן התלבטתי אם זו קפיצה מעל הפופיק, שאתחיל להעביר שיעורים פרטיים. אחרי מחשבות רבות החלטתי, פופיק נועד שיקפצו מעליו".

עוד הוסיפה השחקנית שכיכבה ב'המפקדת': "יש לך אודישן/תחרות מונולוגים/בחינות למגמה או בית ספר למשחק???? קודם כל בהצלחה שנית טוק טו מי ונעשה את זה גם כיף וגם טוב. בתמונה אני בכיתה ז' במונולוג הראשון שלי בחוג דרמה".
רק לאחרונה בתו של גדעון סער, ערכה סשן של שאלות ותשובות עם עוקביה ונשאלה איך התחילה בעולם המשחק. לכך ענתה בצורה מוזרה למדי: "שכבתי עם מי שצריך", בהומור כמובן. כזכור, העונה השנייה המשיכה את אירועי העונה הראשונה של מחלקה 3, פלוגת געש וזכתה לשבחי המבקרים ואהדת הקהל. דמויות חדשות ניסו לערער את הסדר הקיים ואילצו את הגיבורות להתמודד מול יחסי כוחות מורכבים מתמיד, מול האבסורד של המערכת, ומול השאלה הנצחית - מהי מפקדת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחקנית שהיא עילוי
    מפקד 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כמוה בארץ
    סגור