קריירה ולימודים

מנכ"ל שופרסל מאותת לשינויים: "נגבש צוות הנהלה חדש"

המשבר בשופרסל ממשיך והחברה לא מצליחה להתייצב בגזרת ההנהלה. המנכ"ל הנכנס אורי וטרמן מאותת לשינויים נוספים ואף אומר כי בצוות ההנהלה החדש יקודמו כאלה מתוך הארגון ובחלקו יהיה גם בגיוסים מבחוץ
מערכת ice |  3
אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל (צילום סיון פרג')
מנכ"ל שופרסל הנכנס, אורי וטרמן, מתייחס לשינויים הדרמטיים בהנהלת שופרסל שכללו גם פיטורים ועזיבות משמעותיות, ומאותת לבאים בתור כי צוות ההנהלה עדיין לא מגובש סופית וכי ייתכנו שינויים.
נזכיר: רק לפני שבוע עזב בטריקת דלת סמנכ"ל הכספים המוערך תומר שני את שופרסל וזאת לאחר תקופה קצרה בלבד. שני היה אמור להיות מי שיחליף את הסמנכל"ית הוותיקה טליה הובר ששימשה בתפקיד במשך 7 שנים וגם היא סיימה את תפקידה, אך חוסר ההתאמה בינו ובין הנהלה החדשה בכל הקשור לאן המערכת צריכה לזוז - הוביל להתפטרות מהירה ותסבוכת נוספת לחברה שלא מצליחה למצוא את הדמויות שיסתדרו עם הדרישות של היו"ר החדש איציק אברכהן. נוסיף כמובן את עזיבתו של צביקה פישהיימר סמנכ"ל משאבי אנוש ואסטרטגיה שסיים את תפקידו לאחר 16 שנה.
כל זאת קורה גם על רקע מינויו של וטרמן עצמו שהגיע לאחר הסערה בשופרסל עם חזרתו של המנכ"ל המפוטר, איציק אברכהן, להשתלטות על ענקית הקמעונאות וכניסתו לתפקיד היו"ר - דבר שהוביל לפיטוריו המהירים של המנכ"ל עופר בלוך והחלפתו באורי וטרמן, ומכאן זעזועים בצמרת של עזיבות ופיטורים. 
וטרמן נשאל על כך בכנס המסחרי שנערך בכלכליסט עם שופרסל, ואמר כי הוא והדירקטוריון בתהליכים לשינויים: "אנחנו עסוקים בגיבוש צוות הנהלה חדש". לדבריו, אותה הנהלה לא בהכרח תהיה רק מבחוץ וייתכן ויקודמו כאלה מבפנים: "חלק מצוות ההנהלה החדש יהיה מתוך הארגון וחלקו מבחוץ".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נו...מה יגידו? כולם מתאדים
    בוני 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוזר כיצד הפוליטיקה היא המנצחת, ולא הכישרון. וטרמן לא ממש הצליח ב B Farm אבל התקדם כי יש לו סוס טוב. ועכשיו...קשה..קשה...גם ללובה. אבל יש לו סוס טוב.
    סגור
  • 2.
    הוא גם מפטר כל השומרים בכניסה לסופר
    הלו 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנוסף לשומרים הוא מפטר לרוב כל האונליין והכל עובר למקום אחד מרכזי.
    סגור
  • 1.
    תמיד מתחמנים
    ג 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהעובדים מבקשים לעבוד פחות מה ששוחק גם את שכר המינימום , פישהיימר הועזב לא עזב .
    סגור