קריירה ולימודים

בשורה לתושבי חיפה: אלה חללי העבודה החדשים שנחנכו

בפארק עופר כרמל של מליסרון בטירת הכרמל  יוקם חלל עבודה ייחודי בשטח של כ-3,804 מ"ר בקומה אחת ויכלול כ-610 עמדות עבודה. הסניף בקריית אונו, ברחוב הדובדבן, יכלול 543 עמדות עבודה ב-3 קומות בשטח של 3,341 מ"ר.
מערכת ice | 
מיינדספייס (צילום מיינדספייס)
חברת חללי העבודה הגמישים מיינדספייס פותחת שני סניפים חדשים, בטירת כרמל ובקריית אונו. המתחמים צפויים להיפתח במחצית הראשונה של 2023 ומצטרפים לשורה של מתחמים חדשים אותם השיקה מיינדספייס ביקום ובתל אביב, לצד פתיחות מתוכננות של מתחמים ברעננה ובפארק עופר East בפתח תקווה שגם בבעלות מליסרון.
מתחם חללי העבודה החדש ייפתח בפארק ההיי-טק עופר כרמל של מליסרון והוא יכלול 610 עמדות עבודה, אשר יתפרשו על פני 3,804 מ"ר בקומה אחת. הפארק נמצא במיקום אסטרטגי בכניסה הדרומית לחיפה. המתחם בפארק עופר כרמל יהיה השני שייפתח במודל משולב של דמי שכירות מינימליים והשתתפות ברווחים מהפעלת המתחם, זאת כחודשיים לאחר ההכרזה על פתיחת מתחם מיינדספייס בפארק עופר East בפתח-תקווה. 
פארק עופר כרמל, בבעלות חברת מליסרון, ממוקם בטירת הכרמל, בשטח של 76 דונם שעליו בנויים 75,000 מ"ר של משרדים ומסחר הממוקמים בשלושה בניינים מרכזים. לאחרונה הושלמה בנייתו של הבניין השלישי בפארק בהשקעה של כ-200 מיליון שקל, כאשר כ- 86% מהשטחים בו כבר הושכרו ואילו יתרת השטח מצויה במשאים ומתנים מתקדמים. הבניין משתרע על כ-23,000 מ"ר, מתוכם 22,000 מ"ר למשרדים, 1,000 מ"ר מסחר וכ-250 חניות והוא מצוי בשלבי אכלוס. מתחם פארק עופר כרמל נמצא בסמוך לפארק מתם חיפה, לתחנה המרכזית של אגד ולתחנת הרכבת "חוף הכרמל." 
שי וינברג, משנה למנכ"ל מליסרון ומנכ״ל פעילות ייזום נדל״ן ומשרדים: "חיפה נמצאת בתנופת צמיחה מרשימה בכל הנוגע להקמת חברות חדשות והתרחבות של חברות מהמרכז לשם", מציין מנכ"ל מיינדספייס, דן זכאי, ומוסיף כי כאשר יוצאים מהמרכז יש מיעוט של פתרונות יצירתיים לעולם העבודה הנוכחי. "אני שמח כי בכל מתחמינו החדשים אנו נושאים את הבשורה של העבודה הגמישה ומאפשרים לחברות לספק פתרונות איכותיים לעובדיהם".
המתחם בקריית אונו יתפרש על פני 3 קומות, בהיקף של 3,341 מ"ר ויכלול 543 עמדות עבודה. סניף זה ממוקם ברחוב הדובדבן 12, ומהווה חלק ממתחם עסקים ומסחר בקומפלקס של שני בנייני 5 קומות בהיקף כולל של 16 אלף מ"ר המיועדים למשרדים, למסחר ולבילוי. בסביבת המתחם ממוקמות מסעדות רבות כגון זוזוברה, בר איטליה, Shi-Shi ורשתות שיווק כגון נוי השדה וטיב טעם. מיינדספייס, תתפרש על פני קומות 3 ו-4 וחלק מהקומה ה-1 במתחם.  הסמיכות הגיאוגרפית לבית החולים שיבא (תל השומר) הופכת את הסניף ליעד מועדף עבור חברות וסטארט-אפים מתחומי הפארמה והרפואה. יתרה מכך, קריית אונו מאופיינת בבנייה למגורים בעיקר, ופחות בשטחי נדל"ן למשרדים. פתיחת הסניף החדש של מיינדספייס תוכל לענות על הביקוש מצד חברות הפועלות באזור,  שההיצע הקיים כיום אינו מספיק עבורן. 

"השקת סניפי חיפה וקריית אונו ממשיכה את תנופת הצמיחה וההתרחבות של מיינדספייס בישראל ובעולם", אמר זכאי. "עם פתיחת המתחם בקיבוץ יקום בדרום השרון בתחילת השנה, וסניף פתח תקווה שייפתח ללקוחות בעוד כחודשיים, אנחנו ממשיכים את מגמת הפיזור הגיאוגרפי בישראל כדי לתת מענה לביקוש הגובר ברחבי הארץ. מודל העבודה הגמיש ברחבי הארץ, שבו מיינדספייס מתמחה, הוא הפתרון האידיאלי עבור חברות שנדרשות להגיב במהירות וביעילות לשינויים התכופים בשוק העבודה. הבעת האמון מצד לקוחותינו, עם תפוסה שמגיעה לכמעט 100% במתחמי מיינדספייס מסביב לעולם, היא העדות הטובה ביותר להצלחה שלנו בשוק".
פתרון חללי העבודה הגמישים של מיינדספייס מייתר לחלוטין את החשש של החברות מהתחייבות לחוזה שכירות ארוך טווח, מעניק להן את היכולת לעבוד באופן היברידי ומאפשר להן להגיב לכל שינוי במהירות, אם לטובת התרחבות או צמצום, על בסיס חודשי. כך לדוגמא, חברה שמעסיקה 50 עובדים שרק מחציתם נמצאים במשרד בכל זמן נתון, יכולה לשכור חלל עבודה למחצית מכוח האדם ועל ידי זאת להוזיל באופן ניכר את עלויות השכירות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה