נדל"ן ותשתיות

מליסרון זכו במכרז היוקרתי בצפון ת"א במאות מיליוני שקלים

לאחר הזכייה במכרז רכשו החברות קרקעות בשיכון דן בתל אביב. במסגרת הרכישה ייבנו החברות יותר ממאה יחידות דיור בשטח של כ-3.7 דונם
מערכת ice | 
דפנה הר לב (צילום סיוון פרג')
אביב ייזום שבבעלות מליסרון וקבוצת אביב הודיעה הבוקר (רביעי) כי זכתה במכרז פרטי לרכישת קרקע בשטח כולל של כ-3.7 דונם בשכונת שיכון דן בתל אביב בעלות של כ-170 מיליון שקלים. התוכנית המאושרת על הקרקע מאפשרת בנייה של כ-36 יח"ד בשטח כולל של כ-6,000 מ"ר.
עם זאת, לאחרונה אושרה להפקדה בוועדה המקומית תוכנית חדשה, התואמת לתוכניות המדיניות החדשה של עיריית תל אביב (תא-5000), על פיה יתווספו לפרויקט זכויות נוספות להקמת 84 יח"ד נוספות בשטח של כ-6,000 מ"ר.

בנוסף לזכייה במכרז החדש אביב ייזום מקדמת בימים אלה פרויקטים נוספים במרכז הארץ, ביניהם: מעוז אביב, חנקין ורידינג בתל אביב, וכן ההסתדרות בגבעתיים ופרויקטים נוספים ברמת גן. מנכ"לית אביב יזמות היא דפנה הרלב.
 
גם במליסרון רושמם תקופה חיובית. החברה השלימה בחודש יולי האחרון רכישה של 50% מחברת אביב ייזום, המתמחה בבנייה למגורים ובהתחדשות עירונית בישראל, מקבוצת אביב, ובכך נכנסה גם לתחום המגורים. החברה המשותפת, מתמקדת בייזום ובניית פרויקטים של אלפי יחידות למכירה וכן בבנייה לצורך השכרה לטווח ארוך. 
 
מהחברה המשותפת, אביב ייזום, נמסר: "אנו ממשיכים לפעול לאיתור הזדמנויות נוספות בתחום המגורים, המתאפיינות במיקומים אטרקטיביים ובפרמטרים נוספים התואמים לאסטרטגיה העסקית שלנו בשוק המגורים, הן באמצעות רכישת קרקעות חדשות לבנייה והן בפרויקטי התחדשות עירונית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה