קריירה ולימודים

לראשונה בישראל: מגמת גלידנות תפתח בשיתוף רשת גולדה

רשת הגלידריות הפופולרית גולדה משיקה את 'מגמת הגלידנים' הראשונה בארץ בשיתוף עיריית נתניה והופכת את המקצוע לרשמי במדינת ישראל

מערכת ice | 
עדי אביטל (צילום ריקי רחמן)
אחרי שדווקא הגלידה הבין-לאומית, בן אנד ג'ריס, הפסידה בתביעה ותישאר בארץ, נדמה שגלידות בייצור כחול-לבן הן העתיד בתחום הגלידה בארץ. אם עד כה לא הכרתם את המושג "גלידן", מתחילת שנת הלימודים הקרובה סביר שתתחיל מגמה בה כולנו נדע במה מדובר.
בעלי רשת גולדה הישראלית וקבוצת ANITA פתחו ביוזמה ראשונה מסוגה בארץ, בשיתוף עם עיריית נתניה ובתמיכתה של ראש העיר, מרים פיירברג-איכר. במסגרת שיתוף הפעולה תושק מגמה מקצועית ללימודי גלידנות בתיכון הטכנולוגי הדסה ויצו קנדה בנתניה, כבר בפתיחת שנת הלימודים הקרובה.
בעלי הרשת, עדי וניר אביטל, גדלו בנתניה ואף התחנכו בתיכון הטכנולוגי הדסה ויצו קנדה שבנתניה וכיום מובילים את קטגוריית הגלידה עם פריסת סניפים רחבה בישראל ובעולם. הצלחתם האדירה של האחים אפשרה להם לתרום בחזרה לקהילה ובעיקר לעיר ולתיכון בהם התחנכו, כל זאת במטרה להעביר את הידע הלאה ולחזק את דור העתיד.
מטרת המגמה היא להעניק לתלמידים הצעירים תקווה, השראה והזדמנות לרכוש מקצוע חדש בענף ולייצר גלידה איכותית - כחול-לבן. יתרה מכך, זו תהיה הפעם הראשונה בה "גלידן" יהפוך להיות מקצוע רשמי במדינת ישראל, בפיקוח משרד החינוך.
 
עדי אביטל, המייסד והבעלים של קבוצת ANITA ורשת גולדה, מסביר: "אני שמח על הזכות והיכולת להעביר לדור העתיד את הידע המקצועי שהתפתח ונצבר לאורך השנים עם גדילתה של רשת גולדה. החיבור שלי ושל אחי ניר עם התיכון הטכנולוגי... הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה של הרשת היום, ואנו גאים על כך שיצרנו מותג ישראלי מוביל ברמה המקומית והבינלאומית. מדובר באחד הפרויקטים היותר מרגשים שאנחנו מובילים בחברה, שכן אנחנו מאמינים שכל ילד צריך שיאמינו בו ויתנו לו את הכלים הנכונים להצלחה, בדיוק כפי שהעניקו עבורי ועבור ניר. פתיחת מגמת הגלידנות היא סגירת מעגל שצפויה להעניק מקצוע לאותם ילדים שיהיו חלק מתעשיית הגלידה בישראל". 
 
ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר הוסיפה: "התיכון הטכנולוגי הדסה ויצו קנדה מהווה עוגן לתלמידים ומרכז מגוון מגמות, בבית הספר תומכים ומלווים את התלמידים ואני בטוחה שתלמידים רבים ישמחו ויתחברו למגמת הגלידרייה החדשה. אני מודה למשפחת אביטל על היוזמה הנפלאה לטובת ילדי העיר נתניה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה