קריירה ולימודים

ג'וב החלומות? חברת הממתקים מציעה שכר עתק ומשרה מפנקת

חברת ממתקים מציעה 78 אלף דולר לשנה לטועם ראשי לאכול כ-113 חתיכות ממתקים ביום. אין הגבלת גיל או דרישות מסוימות וכמעט כל אחד יכול להיות מועמד
מערכת ice |  1
הממתקים שמייבאת ליימן שליסל (צילום יחצ)
האם משרת החלומות באמת קיימת? חברת הממתקים הקנדית Candy Funhouse מחפשת מישהו שיאכל את מוצריה כל יום תמורת אלפי דולרים בשנה. "מנהל הממתקים הראשון והיחיד בעולם" יבדוק את כל הממתקים של החברה - מעל 3,500 חתיכות בחודש - וייתן ביקורות.
הם גם כביכול ינהלו ישיבות דירקטוריון ממתקים, יחליטו אילו מוצרים למכור ויובילו את אסטרטגיית הממתקים "FUNhouse". בנוסף, תהיה להם הכוח להעניק פינוקים "עם חותמת האישור הרשמית של 'CCO (Chief Candy Officer)".

לכל מי שחולם להיות הווילי וונקה הבא יש עד 31 באוגוסט להגיש מועמדות והם אינם מוגבלים על ידי מיקום או אפילו גיל. החברה טוענת כי מועמדים עד גיל 5 מוזמנים, וכי הם אינם צריכים להיות במקום שכן ניתן לבצע את העבודה מרחוק; או אם עדיף, הם יכולים לעבוד מהמשרדים שלה בקנדה או בניו ג'רזי.
למרות שאין צורך בניסיון, Candy Funhouse מבקשת שלמועמדים הטובים ביותר יהיה "שוקולד זורם להם בעורקים", "תשוקה לממתקים, תרבות פופ ושן מתוקה!" ההתרגשות סביב רישום המשרות מתבשלת באופן בלתי נמנע באינטרנט, כאשר צעירים מנצלים את ההזדמנות כדי לגרום להתמכרות לממתקים שלהם להשתלם.
משתמש הטוויטר מת'יו קרוקס אמר שבתו בת ה-8 הגישה בקשה ואף הקימה פרופיל לינקדין משלה. המועמד שייבחר ימונה לבוחן טעם וישולמו לו עד 100,000 דולר בדולרים קנדיים (בסביבות 78,167.70 דולר ארה"ב) מדי שנה, בהינתן "אימוני חיך נרחבים", ותוצע לו "תוכנית רפואת שיניים נרחבת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואז ימות מסכרת???
    אני 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כסף...
    סגור