קריירה ולימודים

מביך: בודדים בהפגנה בהרצליה נגד טרנסג'נדרית בת 8

חבר מועצת עיריית הרצליה שהודח מהקואליציה, ארגן הפגנה נגד הנהלת בית הספר שחיבקה את התלמידה הטרנסג'נדרית ואף ערכה על כך שיח, ולמרות פעילות של רוני ססובר וגם במה בערוץ 14, להפגנה עצמה הגיעו בודדים בלבד 
מערכת ice |  7
הפגנה הרצליה (צילום באדיבות המצלם)
לאחר הסערה בהרצליה וקריאה להפגנה על התנהלות בית הספר שחיבק את התלמידה הטרנסג'נדרית, ולמרות הצטרפותן של רוני ססובר וגלי בת חורין, בודדים בלבד הגיעו להפגין מול בניין עיריית הרצליה, והמחאה ככל הנראה לא קיבלה את התהודה לא ציפתה לקבל.
נזכיר: שבוע שעבר פרסם חבר מועצת עיריית הרצליה, אלעד צדיקוב, על מקרה בו תלמיד כיתה ב' שינה את מגדרו ועל החלטת הנהלת בית הספר לקיים על כך שיח עם התלמידים, תוך כדי בקשה מההורים להשאיר את השיח לאנשי המקצוע ושלא ירבו לשוחח על כך עם הילדים. לאחר מחאתו, השעה ראש העיר משה פדלון את צדיקוב מן הקואליציה.

כמחאה על כך, אורגנה הפגנה תחת הכותרת "אבא, אמא, רק אתם תעצרו את הכפייה. היום בהרצליה - מחר זה אצלכם", הפגנה שמתנהלת בשעה זו מול בניין העירייה בהרצליה. עבור המחאה צירפו גם את רוני ססובר - מנכל"ית "פורום  הורים למען המסורת", וגם את גלי בת חורין שהייתה אמונה על המאמר מעורר הסערה במגזין ערוץ 14 להט"ביסטאן: כך משליטים ארגוני שמאל רדיקליים את דת הלהט"ב בישראל".
 
רוני ססובר בערוץ 14. צילום מתוך טוויטר ערוץ 14
פעילת אם תרצו, ליזי המאירי, פרסמה תמונה מההפגנה בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "בהפגנה בהרצליה עם חברתי מתנועת שיוויון, ריקי אורן, ההפגנה חוצת מגזרים: דתיים, חילוניים, מסורתיים וחילונים. הפגנה נגד תרבות הפרוגרס, והדחת המשנה לראש העיר הרצליה, אלעד צדיקוב רק כי יצא נגד שטיפת המח לילדים בני 7 עם אג'נדת המגדר והלהט"בים, אין לנו דבר נגד להט"בים, אבל תשאירו את הילדים מחוץ למשחק הזה. ילדים נפשם רכה, ומאוד קלה להשפעה ועיצוב. הילד המדובר הגיע ארצה מארה"ב, למה הוריו וצוות ביה"ס לא הציגו אותו מלכתחילה כבת, למה לבלבל מאות ילדים? מה גם שנתונים מראים ש- 75-95% מהילדים שמבולבלים באשר לזהותם בגיל צעיר, בגיל הבגרות חוזרים למין הביולוגי שלהם לחלקם זה מאוחר מדי, כי כבר בגיל צעיר עשו להם ניתוחים לשינוי מין הכלולים כריתת ושינוי איברים וטיפול הורמונאלי, והנזק הוא בלתי הפיך".
 
כאמור, למרות שססובר קיבלה תמיכה באולפני ערוץ 14, ואף על ידי פרגון של איש התקשורת שמעון ריקלין, להפגנה עצמה הגיעו בודדים , ועל פי הערכות בסך של 50 איש בלבד. 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    הייתי שם. היו גג 20 מפגינים הזויים בשיא. השאר היו עוברי
    אייל 09/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אורח שבאו לצחוק עליהם
    סגור
  • 6.
    כותרת מטעה, ההפגנה לא נגד הילדה
    Ana 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הרבה ילדים עוברים כל מיני התנסויות בגיל הזה, מודה שגם אני בגיל הזה רציתי להיות בן. גדלתי עם 2 אחים גדולים ואבא היה אלוהים והבנים מגניבים וחזקים ובנות משעממות. עבר לי??????? וכמו הרבה בגיל הנעורים התנסתי והרגשתי כל מיני דברים וגם זה עבר??????? אז כן, מי שנולד כזה ישאר כזה, אבל זה לא משהו שניתן לקבוע בגיל 7 ואפילו לא בגיל 16. אולי בגיל הזה אפשר רק להתחיל. אולי, אם זה ממש ברור. זה בסדר קצת לקחת את הדברים בסבלנות, זה גם שיעור טוב לילד.
    סגור
  • 5.
    התמונה מתחילת ההפגנה, הייתי שם שעתיים והיו ב 150 אנשים (ל"ת)
    רונל 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 4.
    פעם ראשונה שאני רואה בלייב איך כתבה מעוותת דברים! (ל"ת)
    חגית 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 3.
    מה שמביך זה שאתם משקרים על כך שההפגנה היתה נגד ילדים.
    גלי בת חורין 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    8 2
    שקרים של "עיתונאים" שמנופפים בעליונות מוסרית מתוך בורות שאין לה מחילה - להורים אין מושג על כך שמסלילים ומבנים את ילדיהם התמימים למסלול של סירוס כימי וכירורגי , חיים של עקרות, ניתוחים תמידיים, ויתור על הנאה מינית ומוות בטרם עת. מגיע רגע שבו טמטום, צדקנות, פופוליזם פרימיטיבי - כל אלו הופכים לפשעים כנגד האנושות. ואתם סוכני הבורות. תתעסקו בפרסום, זה אולי מה שאתם מבינים בו. הילדים שלנו הם לא קמפיין לרשת אופנה. פושעים!
    סגור
  • 2.
    שקר כרגיל
    אלי 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    5 3
    בהפגנה עצמה נכחו מעל 100 אנשים וכמובן זה אחרי שאיימו על הורי והנהלת בית הספר שלא ישתתפו. הנהלת בית הספר והסגל החינוכי התנגדו למקרה
    סגור
  • 1.
    ואולי הגיעו מעט כי פוחדים להתבטא
    ראובן 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    9 3
    אולי זו לא חברה נאורה שמקבלת את כל הדעות למרות איך שהיא רוצה להציג את עצמה
    סגור