קריירה ולימודים

מגדל ביטוח משיקה תכנית חדשה: כך ייראה ביטוח החיים

מגדל ביטוח ופיננסים ממשיכה להרחיב את סל המוצרים המשלימים בביטוחי החיים:  משיקה את "דאבל ריסק" – הרחבת ביטוח החיים לשני בני הזוג
מערכת ice | 
מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים (צילום Magma Images)
מגדל ביטוח ופיננסים ממשיכה להרחיב את סל המוצרים המשלימים בביטוח החיים. בחודש שעבר השיקה החברה את "משלים לפנסיה", פתרון חדשני ובלעדי בביטוחי החיים של מגדל, המאפשר לחוסכים בקרן הפנסיה להתמודד עם המגבלות הקיימות בביטוחי השאירים, להעניק להם יכולת לתכנן את העתיד הפיננסי של משפחתם במקרה של פטירה ולהשאיר אחריהם רשת ביטחון כלכלית למשפחתם.
כעת משיקה החברה את "מגדל דאבל ריסק" המיועד להרחבת הכיסוי הביטוחי  לשני בני הזוג. בדומה למשלים לפנסיה, הרחבת דאבל ריסק נועדה להרחיב את ההגנה על המשפחה והיא מצטרפת ל"מגדל ריסק אור", ביטוח החיים הקיים של מגדל. מצטרפים חדשים לפוליסות הריסק אור 1 יהנו מהטבות "דאבל ריסק", ללא עלות נוספת,  המגדילות את הכיסוי הביטוחי שלהם במידה ונרכש ביטוח לשני בני הזוג.

 כך, לפוליסת הריסק שיירכוש כל אחד מבני הזוג תתווסף הטבה המכפילה את סכום הביטוח אשר ישולם למוטבים במות שני בני הזוג בגין אותו אירוע או מקרה פטירה שארע תוך 12 חודשים מאותו אירוע). הטבה זו ניתנת לפוליסות ריסק בסכומי ביטוח 500,000 – 2,000,000 שקל וכל עוד שני בני הזוג מבוטחים בקרות מקרה הביטוח. ההצטרפות פתוחה לכל תא משפחתי, לרבות בני ובנות זוג, ידועים בציבור ועוד.
בנוסף, תינתן הטבה גם באירועים משמחים של  הרחבת המשפחה באמצעות הולדת ילדים או אימוץ, ותתאפשר הגדלת סכום הביטוח ב- 50% ועד 300,000 שקל בקרות אירוע מזכה, וניתן יהיה להשתמש בהטבה זו עד 4 אירועים מזכים במהלך תקופת הביטוח.   ההרחבה תתאפשר ככל שלשני בני הזוג פוליסה בתוקף במועד קרות האירוע המזכה.  
מיכל גור-כגן, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת חא"ט ובריאות במגדל ביטוח ופיננסים, מסרה: "בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר, התחדדה ההבנה בענף ביטוחי החיים כי קיים צורך להרחיב את הריסק לשני בני הזוג למקרה שבו, חס וחלילה, ילכו שניהם לעולמם באותו אירוע. כחלק ממהלך רחב אליו יצאנו עם השקת משלים לפנסיה, אנו ממשיכים להעמיק ולהגדיל את סל השירותים המורחבים להשלמת מוצר ביטוחי החיים והרחבת הכיסוי לאירועים שונים במציאות של ימינו. מטרתנו היא לסייע לתא המשפחתי לייצר מעטפת הגנה כלכלית המותאמת אישית עבור בני המשפחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה