קריירה ולימודים

מכה למיליוני הורים בישראל: שביתה במערכת החינוך ב-15.5

יו״ר ארגון המורים רן ארז הסביר לאחר ההכרזה: "לא נאפשר לאוצר להפריט את מערכת החינוך ולהפוך את המורים לעובדי קבלן". כאמור, הלימודים בתיכונים בכל הארץ יושבתו למשך שעתיים ביום רביעי, כשהסיבה היא המאבק מול משרדי האוצר והחינוך על שכר המורים
מערכת ice | 
הסכומים בהם מתוקצבים התלמידים (צילום shutterstock)
מכה גדולה מחכה למיליוני הורים בישראל, רגע אחרי יום העצמאות. ארגון המורים הארצי הודיע היום [חמישי] כי הלימודים יושבתו למשך שעתיים ביום רביעי ה-15.5.24 מ-08:00-10:00 בחינוך העל יסודי בכל הארץ. 
יו״ר ארגון המורים רן ארז הסביר לאחר ההכרזה: "לא נאפשר לאוצר להפריט את מערכת החינוך ולהפוך את המורים לעובדי קבלן". כאמור, הלימודים בתיכונים בכל הארץ יושבתו למשך שעתיים ביום רביעי, כשהסיבה היא המאבק מול משרדי האוצר והחינוך על שכר המורים.
 
ב-6 במאי, יו"ר ארגון המורים רן ארז פנה לבית הדין לעבודה בבקשה להורות על ביטול החלטת האוצר לנכות מאות שקלים משכר המורים, החלטה שקיבל האוצר בתגובה על העיצומים בתיכונים.
יום למחרת, רן ארז הוציא הודעה למורים בישראל: "יש לנתק כל מגע עם משרד החינוך (מפמ"רים ומפקחים) ועם כל גורם אחר של משרד החינוך בכל נושא", כל זאת בנוסף לאי חלוקת ציונים ואי יצאה לטיולים. כעת נותר לראות מי מהמורים יקחו חלק במאבק המדובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה