קריירה ולימודים

יהודית רביץ תחזור להופיע בקרוב? "תודה רבה שחושבים עליי"

יהודית רביץ, הזמרת האהובה שהפסיקה להופיע אחרי שחשפה כי היא סובלת מפחד קהל, זכתה לתואר ד"ר לשם כבוד מאוניברסיטת בן גוריון בנגב. עוד נודע כי רביץ קיבלה מספר הצעות להופעות גדולות, אך דחתה אותן
מערכת ice |  2
יהודית רביץ (צילום ניר סגל)
יהודית רביץ, הזמרת האהובה שהפסיקה להופיע אחרי שחשפה כי היא סובלת מפחד קהל, זכתה להישג ענק אחרי שנודע כי היא תקבל תואר ד"ר לשם כבוד מאוניברסיטת בן גוריון בנגב. 
על פי דיווח ב"ידיעות אחרונות", הזמרת, שפרשה כאמור בשנת 2016, התחילה להוציא מוזיקה חדשה בשנים האחרונות אך עדיין לא חזרה להופיע. בינתיים, היא דחתה מספר הצעות להופעות גדולות שקיבלה.
נשיא האוניברסיטה, פרופ' דניאל חיימוביץ, כתב על הענקת תואר ד"ר לשם כבוד ליהודית רביץ כי "הענקת התואר מציינת את ההערכה העצומה וההכרה בך כאמנית יוצרת מהשורה הראשונה, ולא פחות מכך את השפעתה העמוקה של יצירתך על התרבות הישראלית ועל הישראליות עצמה. נוכחותך בשורותינו, במיוחד בשנה קשה זו עבור ישראל כולה, אך באופן ספציפי עבור הנגב, תהיה עדות לערכים היקרים לנו, תזכורת לכוחה של האמנות והשראה לסטודנטים ולסגל שלנו".
יהודית רביץ הנרגשת מסרה בתגובה לאוניברסיטת בן גוריון על ההחלטה להעניק לה תואר ד"ר לשם כבוד: "התרגשתי מאוד לקבל את הודעת האוניברסיטה, תודה רבה לאנשיה על המחשבה עליי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היוצרת-זמרת הכי גדולה שהייתה כאן
    ששת 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    GOAT
    סגור
  • 1.
    יהודית אוניברס
    יוסף היינה 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד ליהודית וכל הכבוד לאוניברסיטה
    סגור