רכב

עוז זהבי נחשף: לא תאמינו בכמה רכש רכב יד שנייה

עוז זהבי, הדוגמן והשחקן, והחל מהשבוע הבא גם המגיש של תוכנית "פקין אקספרס" ברשת 13, התחדש ברכב יד שנייה של לנד רובר משנת 2018. אז כמה זה עלה לו? הרבה יותר ממה שאתם חושבים
מערכת ice | 
עוז זהבי (צילום אינסטגרם/ עוז זהבי)
עוז זהבי, הדוגמן והשחקן, והחל מהשבוע הבא גם המגיש של תוכנית "פקין אקספרס" שתעלה לאוויר ברשת 13, רכש לעצמו לאחרונה רכב לנד רובר יד שנייה בסכום גבוה של כ-260 אלף שקל.
על פי דיווח של "וואלה", זהבי רכש את הרכב בטרייד אין של החברה. מדובר ברכב משנת 2018, מדגם דיסקרבי 5 של המותג היוקרתי. אגב, רכש חדש מהחברה מדגם דיסקברי 5 של לנד רובר עולה 700 אלף שקל.
כאמור, זהבי יגיש את התוכנית שעולה השבוע לאוויר ברשת 13 "פקין אקספרס", זאת לאחר ששידור הבכורה נדחה בעקבות מלחמת ,"חרבות ברזל". במהלך התוכנית מתקיימת תחרות בין תשעה זוגות בעלי קשר משפחתי או חברי, אשר עוברים בין מדינות רבות וחוצים אלפי קילומטרים. הקאץ' בסדרה הוא שהמשתתפים יקבלו דולר אחד בלבד ליום, וינסו לחצות את קו הסיום של התחרות.
עוד זהבי סיפר על הסדרה: "זו הרפתקה מטורפת. יש תשעה זוגות שיוצאים למירוץ משוגע של 5,000 קילומטרים. הקאץ' הוא שאתה מקבל רק דולר אחד ביום – תחשוב שעם הכלום הזה שאתה צריך למצוא מקום לישון בו, לאכול, לנסוע עשרות ואפילו מאות קילומטרים ביום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה